Jan Zoethout Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Weet niet of dit onderwerp in de juiste categorie zit - indien niet: beste moderators - wil 1 van jullie 'm naar de juiste plaats willen zetten ? Enfin: bestshave.net dus - tot voor kort een nogal oubollige website met wel best interessante spulletjes tegen redelijke prijzen (let wel: ik heb geen belangen bij die club ) Wereldberoemd om z'n goedkope paardenharen scheerkwast (met krulstaart ?). Sinds kort is het oubollige uiterlijk van de site duidelijk "gerevamped" (om maar eens een Anglicisme te gebruiken) - zo op 't eerste gezicht wel dezelfde spullen tegen dezelfde prijzen. Wilde ik even laten weten - http://www.bestshave.net , dus
marzman Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Heb er ooit een 'paardenhaarkwast' gekocht. Afgezien van dat het geen paardenhaar is gebruik ik die nog steeds in tevredenheid. Leuke prijzen inderdaad, het verzenden duurt wel even maar dat zal normaal zijn. Uiterlijk van de site is inderdaad veranderd, maar indeling en menu's lijken onveranderd.
mhharsta Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Het ziet er nog steeds een beetje rommelig uit, en erg rood, maar met die prijzen leuk om af en toe te bezoeken.
greyzer Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Een spelling checker er overheen gooien was kennelijk te veel moeite...
KugelFanger Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 ik ken hem alleen in de nieuwe opzet maar vindt het een rommelige website. maar goed voor de prijzen kan ik daar wel door heen kijken.
Recommended Posts