ThrowonD Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Goedendag, vandaag aangemeld op dit forum..., ik zat al op badger and blade..., maar in je eigen taal lezen is ook fijn... Ik kwam hier na een zoektocht over Proraso scheerzeep.... Hoop hier wat informatie en dergelijke op te pikken...
Snuff Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 welkom op het forum, mijn vrouwtje heeft nog in dezelfde Romeinse nederzetting gewoond voor ik haar ontvoerde.
talibeard Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Welkom en veel plezier hier. Ik ben ook al langer actief op B&B maar dat is sinds dit forum er is wel op een veel lager pitje komen te staan.
Frup Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Goedendag ...Ik kwam hier na een zoektocht over Proraso scheerzeep.... Hoop hier wat informatie en dergelijke op te pikken... Welkom. Dat zal zeker lukken. Oppikken én brengen. En niet alleen over Proraso scheerzeep Ik zag het nog niet gemeld geloof ik, maar hoe meer je hier zit, hoe hebberiger je wordt...
Recommended Posts