cutthroat Posted October 11, 2014 Posted October 11, 2014 Dat heb ik inderdaad ook gehoord. Maar of het ook (nagenoeg) hetzelfde is?
Johan Posted October 11, 2014 Posted October 11, 2014 Dat heb ik inderdaad ook gehoord. Maar of het ook (nagenoeg) hetzelfde is? Als ik de berichten op B&B mag geloven, dan wel. Een iets andere ingrediëntenlijst, maar zelfde geur, schuim, en gevoel.
Thorical Posted October 12, 2014 Posted October 12, 2014 Mijn Klar heb ik ook als Dusy gekocht. Kwam binnen als Klar feinsten kabinett rasier seife gewoon in witte verpakking. Maar dat is ook al weer een tijd geleden en ik heb niet het idee dat het ooit opkomt. Geweldige zeep trouwens.
Robert79 Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Ik denk dat ik ook nog 480 gram heb liggen van de Klar Kabinett en ik vraag het me ook af of deze ooit nog op komt.
marco Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Thorical, waar heb jij je "dusy" gekocht? Niet dat ik in de veronderstelling ben dat ik mijn bijna 500 gram Klar snel ga op krijgen, maar altijd handig om te weten voor ons allen
LongShave Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Thorical, waar heb jij je "dusy" gekocht? Niet dat ik in de veronderstelling ben dat ik mijn bijna 500 gram Klar snel ga op krijgen, maar altijd handig om te weten voor ons allen Ebay
marco Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Ik heb het wel eens ergens een stuk goedkoper gezien, maar weet niet meer waar. Vandaar dat ik het ff vraag.
Thorical Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Thorical, waar heb jij je "dusy" gekocht? Niet dat ik in de veronderstelling ben dat ik mijn bijna 500 gram Klar snel ga op krijgen, maar altijd handig om te weten voor ons allen http://www.crazyhairs.de/ Ze hebben het een tijdje niet verkocht. En mijn zeep was een heeel stuk goedkoper € 8.29. En voor zover ik me kan herinneren zat er geen zwartwit verpakking omheen.
Johan Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Als je met een paar man die Dusy inkoopt, en de verzendkosten deelt, dan is die heel schappelijk qua prijs volgens mij. Tenminste bij die Duitse webshop waarvan ik de link postte. €10 verzendkosten binnen Europa; pakketpost.
talibeard Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 ...... Niet dat ik in de veronderstelling ben dat ik mijn bijna 500 gram Klar snel ga op krijgen....... Marco, jij krijgt volgens mij alles snel op!
marco Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Klar is wel Marco-proof. Heb in een jaar nog amper 50 gram opgekregen. Misschien nog geen 20 zelfs. Dus....
FairArie Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Jullie beseffen dat dit het subforum "Voor Vrouwen" is? Stelletje kletskousen
cutthroat Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Als de Klar iets is, is het wel zuinig! Ik heb afgelopen jaar een sample gekregen (plakje van ongeveer 0,5 cm) die ik vrij regelmatig gebruik, maar deze is nog steeds niet op. Dus een blok van 500 gram is voor de komende 15 jaar of zo?
talibeard Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Jullie beseffen dat dit het subforum "Voor Vrouwen" is? Stelletje kletskousen Daarom!
Recommended Posts