Nix13 Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 Net mijn vriendin een mooie Gillette Lady gegeven, maar is er nou ook speciale scheerzeep voor vrouwen? Iets minder gevoelig voor onder de armen En nog lekker ruiken ook natuurlijk. ToOBS Rose, Coconut, Almond doen het allemaal goed bij de dames ook BdF Raffinato doet t goed en de Limited Edition TFS Pelli Sensibili doet het goed, TFS Lavendel doet het goed Ook de Geo F Trumpers Rose doet het goed, Monsavon doet het goed Genoeg keus
hmmmz Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 Bij het lezen van de eerste zin dacht ik gelijk aan geo f trumper rose.
Puerco Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Er zijn er genoeg maar ik zou er als man zijnde rustig gebruik van maken, ik geloof niet dat een scheerzeep echt geslachtsgebonden hoeft te zijn behalve misschien bepaalde geurtjes maar zelfs die geurtjes blijven normaal gesproken toch nooit lang hangen.
Nix13 Posted July 19, 2013 Author Posted July 19, 2013 Er zijn er genoeg maar ik zou er als man zijnde rustig gebruik van maken, ik geloof niet dat een scheerzeep echt geslachtsgebonden hoeft te zijn behalve misschien bepaalde geurtjes maar zelfs die geurtjes blijven normaal gesproken toch nooit lang hangen. Eigenlijk wel logisch ja maar bedankt voor de bevestiging
Frans Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Er zijn er genoeg maar ik zou er als man zijnde rustig gebruik van maken, ik geloof niet dat een scheerzeep echt geslachtsgebonden hoeft te zijn behalve misschien bepaalde geurtjes maar zelfs die geurtjes blijven normaal gesproken toch nooit lang hangen. Eigenlijk wel logisch ja maar bedankt voor de bevestiging Mee eens, maar sommige dames zijn inderdaad wel erg op de geuren van dit soort producten.
Johan Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Bij scheerzepen en cremes zou er volgens mij (behalve de geur) weinig verschil in mogen zitten, omdat daar geen haarverzachtende middelen in zitten. Bij de derrie uit een spuitbus is er dacht ik wel een verschil tussen het spul voor mannen en vrouwen. Het spul voor mannen is bedoeld om harde baardstoppels te verzachten, maar dat is veel te agressief voor een vrouwenhuid.
Shaving Silly Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Ik gebruik geen scheerzeep maar shampoo. Gewoon een zachte shampoo voor huid en haar met een prettig geurtje , eerst ff in bad zitten alles insmeren met pure shampoo en scheren maar. Geen irritatie en het ruikt lekker !
marco Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Mijn vrouw gebruikt ook vaak gewoon een beetje zeep of shampoo. Blijkbaar trekken vrouwen hun huid niet stuk zonder fatsoenlijk schuim. Vreemd....
Marcel Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 De haardikte en -dichtheid zijn daar ook wel aanzienlijk anders dan een gemiddelde baard. Met een beetje scherp zakmes kan ik droog al haren van mijn onderarm snijden/schrapen, zonder irritatie of burn. Dat ga ik niet proberen op m'n kin...
Shaving Silly Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Nee hoor wij scheren gewoon beter !! Gladder en bloedloos.
Shaving Silly Posted September 7, 2014 Posted September 7, 2014 http://www.jafra.nl/regional/productcatalog/product-detail?sku=29637&showCrumbs=true Ik heb bovenstaande massage olie en je schijnt hem ook te kunnen gebruiken als scheerolie, vooral met gebruik van warme handdoeken is het zalig [ schijnt ] Hij ruikt echt super alsof je in een sauna bent. Masseert ook super. Ik ga hem zo proberen op mijn lijf voor scheren en zal hem dinsdag een proberen op de snuit van mijn scheermodel. Maar voor zowel de dames als heren een aanbeveling !!!
Shaving Silly Posted September 7, 2014 Posted September 7, 2014 Super om mee te scheren , eerst alles ingeoliet [ nieuw woord ] en toen ff in bad gaan liggen met wat badschuim van het zelfde merk en om de proef op de som te nemen met het meest afschuwelijke wegwerpkrabbertje van de drogist mijn benen , oksels en bikinilijn geschoren en super glad en geen irritatie en zacht en ruikt lekker kortom KOPEN !!! Lekker voor onder je scheerschuim en voor nou ja je hele lijf.
Guest Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Helaas had je daarna wel overal rode bultjes, gebruik een goede set mesjes dame.
cutthroat Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Moeten wij het verontrustend vinden dat je weet dat Silly rode bultjes op haar benen, oksels en bikinilijn heeft na het scheren Rolf?
Guest Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Nee dat hoef je niet die bultjes lijken me een standaard gevolg van scheren met die goedkope 20 voor een € mesjes. De schuim en olie zijn best goed, maar maak het dan ook af met een degelijk krabbertje.
cutthroat Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Dat is helemaal waar. En dat durft zich dan barbière te noemen
Guest Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Hahahaha zolang ze die *** mesjes niet op de cliënten uitprobeert gaat het goed komen. Scheer Olie en badschuim is goed spul. Ruikt lekker en is verzorgend.
Shaving Silly Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Hihiihihihi ik heb zelfs met het waardeloze krabbertje GEEN irritatie dus met een goed krabbertje wat toevallig in de douche van mijn sauna gedeelte in de schuur ligt zal het nog beter gaan. Cuttroat , als je regelmatig in mijn kapsalon rond hangt dan sta je nergens meer versteld van wat er allemaal besproken word , mijn HSKN zou de ideale schoonzoon zijn zoveel weet hij van vrouwen.
marco Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 HSKN? Homoseksuele Scherende Knippende Neger? Harde Slingerende Koala Neuker?
Shaving Silly Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Homoseksuele Surinaamse Knip Nicht [ is een geintje hoor , ik dacht ik gooi er ook eens ene afkorting in ] Rolf en ik zijn een scheersetje maar met mijn leerling ben ik Duo Penotti , 4 handen op een buik en enorm aan elkaar gewaagd.
wimbouman Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Mama Bear maakte ooit zelfs een Chanel 21 zeep. Ik kan me voorstellen dan de Lonicera van TFS ook prima zal voldoen.
Shaving Silly Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Ik vind de zeep van Mama Bear sowieso geweldig maar nadeel vind ik van scheerzeep de enorme oppervlaktes van benen om dat in te zepen dan word het wel een enorm geknoei en zit het tot aan het plafond in de badkamer.
marco Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Gewoon netjes doen Syl. Als je als een wilde baviaan staat te kwasten dan wordt inderdaad de hele badkamer een schuimparty....
Recommended Posts