Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hahhah Oh die Guus hihiihi ze zijn wel grappig hoor Cees

Ik heb een kruising Samojeed x Franse basset Noenja [ soort wollige swifffer ] en haar dochter Jara waar de vader die bij mijn ex is een IJslandse hond is. Wij hadden een nest van 6 pups , 2 swiffers en 4 hoogbenige.

http://www.ijslandsehondenclub.nl/ned-rasbeschrijving.html

Sinds vorig jaar net even voor kerst is de Friese Stabij Floortje van mijn vader erbij, Floor is bijna 14 jaar en was model bijzettafel [ ik schat haar op 36 kilo als het niet meer was ] inmiddels afgevallen naar 22 kilo en weer aan de wandel . Floor lag als een kreunende walrus in mijn keuken de voerbakken te hypnotiseren of er dan toch echt niet wat meer in kon maar inmiddels heeft ze zich er in berust.

Haar voorpoten zijn wat versleten maar afgelopen zaterdag heeft Floortje mee gelopen met de uitvaartstoet achter haar baasje aan. Ben zo trotst op haar !!

Posted
Schattig! Ze komen zeker geen eten tekort ;-)

Hahaa,

Nee Snuff, ze komen idd. niks te kort al is Guus wel wat afgevallen op dit moment hoor. Beagles komen over het algemeen niks te kort want daar zorgen ze zelf wel voor als je niet oppast. Het zijn idd. echte Bourgondiërs ;) .

Posted

Weet niet waar ik het ooit opgevangen heb, en of de tekst precies

zo was, maar heb het altijd als lijfspreuk gehad.

Met een grootvader als voorbeeld.

Altijd strak in het pak als hij het huis verliet.

In huis droeg hij altijd een net gestreken sporthemd met

mouwophouders en manchetten.

Manchetten kunnen redden van het stort.

Als voormalig portier van hotel Riche in Tilburg, een must.

Groeten Ervik.