Harkos Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Heb de mogelijkheid om Dusy te kopen in Duitsland voor €12,09. Dusy Kabinett Kan het in Duitsland gratis laten afleveren vanaf 2,5 kg en doorsturen. Dan heb je dus alleen de kosten van verzending in Nederland. Zal als briefpakje kunnen, dus dat wordt €3,95. Misschien nog een enveloppe er om. Weet niet wat die dingen kosten, bubbeltjes? Wil het met minimaal 250 gr (€6,05 plus kosten) verzenden, ga niet staan te raspen . Als daarvoor interesse is moet ik minimaal 2,5 kg afnemen om het gratis te laten verzenden in Duitsland, dus 10 x 250 gr of een hele verpakking 5 x 500 gr. Als daarvoor interesse is wil ik wel een groepsaktie starten. Ben zelf goed voor 250 gr, omdat ik ook nog Klar heb liggen en kom een paar keer per jaar in de buurt van het bedrijf, kan dus zo wat meenemen voor eigen gebruik. Mocht hier voldoende belangstelling voor zijn, dus alleen reageren als je serieus wilt meedoen, zal ik op de juiste plek de groeps inkoop starten. Voor verdere info zie de Dusy inkoop
QuantumCat Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Ik heb mij er heerlijk mee geschoren. Lekker & goed schuim. De geur doet mij niet denken aan een boeketrozen, maar doet mij meer aan stroop susu denken (of mijn chinese rozenthee)., Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zo vaak een boeket rozen krijg -ook de afgelopen valentijn was weer een teleurstelling ... - dus ik heb ook niet echt veel ervaring met hoe een boeket rozen zou moeten ruiken...
c0ldc0ne Posted February 23, 2015 Posted February 23, 2015 Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zo vaak een boeket rozen krijg -ook de afgelopen valentijn was weer een teleurstelling ... - dus ik heb ook niet echt veel ervaring met hoe een boeket rozen zou moeten ruiken... Tipje van Jipje: de geur van rozen is niet alleen voorbehouden aan de ontvanger.
Guest Gusto Posted February 23, 2015 Posted February 23, 2015 Besteld bij BdF:Dusy (Klar Kabinett) 500. Liefhebbers kunnen een gedeelte overnemen! Ik heb drie liefhebbers, dus het is op. (4X125=500)
QuantumCat Posted February 23, 2015 Posted February 23, 2015 Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zo vaak een boeket rozen krijg -ook de afgelopen valentijn was weer een teleurstelling ... - dus ik heb ook niet echt veel ervaring met hoe een boeket rozen zou moeten ruiken... Tipje van Jipje: de geur van rozen is niet alleen voorbehouden aan de ontvanger. Je hebt gelijk: ik geef ze ook niet zo vaak weg
Guest Gusto Posted August 30, 2015 Posted August 30, 2015 Vandaag de Le Pere Lucien Rose de Pushkar gebruikt, tjonge dit ruikt echt naar rozen! Prima zeep met een geweldig schuim.(zoals alle Le Pere Lucien-zepen), alleen heeft de pervert, er maar 150 blikjes van gemaakt.
abasters Posted October 26, 2015 Posted October 26, 2015 Heb ook de Pere Lucien Rose de Puskar besteld. Al paar keer gebruikt en wat een heerlijk spul zeg. Weet iemand of er een asb is die er goed bij past qua geur?
cobus75 Posted October 26, 2015 Posted October 26, 2015 paul kox heeft de beide merken mb en le pere als zeep en zou dus misschien ook een advies over een aftershave kunnen geven
Guest Gusto Posted October 27, 2015 Posted October 27, 2015 De Aftershave die ik bij deze zeep gebruik is D.R. Harris Pink After Shave.
abasters Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Bedankt Gusto... Nog anderen die miss een asb weten met rozen geur?
marco Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Geo F Trumper skinfood Sandalwood. Ja er staat echt Sandalwood, maar de asb ruikt vooral naar rozen.
Hanskoning Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Deze GFT skinfood ruikt ook licht naar roos zie de omschrijving: A versatile requisite of the grooming ritual, skin food is ideal before or after the shave. As a pre-shave for sensitive skin, massaging Trumper's skin food against the growth of the beard lifts and softens the bristles in preparation. Its light non-oily glycerine based formula adds additional nourishment and protection to the skin, allowing the razor to glide with ease. By smoothing on Trumper's skin food after a shave, the new tender skin is soothed, sealed and offered nourishing relief. With a pleasant rose aroma.
marco Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Dat zei ik toch al meneer Koning? Blijven we wel opletten? Of bent u nog in de wolken van de scheercreme van onze zuiderburen?
Hanskoning Posted October 29, 2015 Posted October 29, 2015 (edited) Geo F Trumper skinfood Sandalwood. Ja er staat echt Sandalwood, maar de asb ruikt vooral naar rozen. Eeeeeh Sandalwood schreef je toch??? Dat zei ik toch al meneer Koning? Blijven we wel opletten? Of bent u nog in de wolken van de scheercreme van onze zuiderburen? Praten we over de skinfood en dan de Sandalwood Marco? Dit zeggen ze zelf hierover: A versatile requisite of the grooming ritual, skin food is ideal before or after the shave. As a pre-shave for sensitive skin, massaging Trumper's skin food against the growth of the beard lifts and softens the bristles in preparation. Its light non-oily glycerine based formula adds additional nourishment and protection to the skin, allowing the razor to glide with ease. By smoothing on Trumper's skin food after a shave, the new tender skin is soothed, sealed and offered nourishing relief. With a classic sandalwood scent. Als hier nu een misverstand over is, dan is het nu wel degelijk zoals altijd en niet meer dan normaal en structureel jouw fout, moet je maar weer eens wat duidelijker zijn Trouwens zou je alsnog gelijk hebben krijg je toch van niemand gelijk , ja de wereld is soms hard Edited October 29, 2015 by Guest
Hanskoning Posted October 29, 2015 Posted October 29, 2015 Dat zei ik toch al meneer Koning? Blijven we wel opletten? Of bent u nog in de wolken van de scheercreme van onze zuiderburen? Aha ja die is heerlijk, terecht dat onze zuiderburen enigzins de druk opvoerden voor een goede recentie want wat hebben ze nu allemaal te bieden, frietekes en eeeh patatjes met mayonaise en een schaamteloos plassend manneke, Wil Tura off all singers, vet makende Luikse Wafelkes, de Franse taal en bollekes bier nu dat is alles , klinkt trouwens wel heerlijk zo teruglezende Met excuses dan dat Wil Tura hierin vermeld wordt
marco Posted October 29, 2015 Posted October 29, 2015 Vraag maar aan Jarno. Hij heeft mijn skinfood overgenomen. Je ruikt duidelijk een rozengeur. Niet vreemd want er zit ook rozenwater oid in.
Recommended Posts