wimbouman Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Jammer, dat die mamma bear, alleen in de usa is te bestellen. Huh? Vreemd, ik heb hier stapels liggen. Dat zou toch heel jammer zijn als ze besloten hadden niet meer naar Europa te verzenden.
marco Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 heb hier stapels liggen. Goed zo! Bij verslavingen begint het herstel altijd met toegeven dat je verslaafd bent.
marco Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Je bent toch wel op de hoogte van zijn collectie?
Marcel Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Daar heb je helemaal gelijk in!Marcel...?! Start maar een nieuw topic in het groepsaankopen forum, mijn zegen heb je
roland Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 (edited) Daar heb je helemaal gelijk in!Marcel...?! Start maar een nieuw topic in het groepsaankopen forum, mijn zegen heb je Dat zal ik de volgende keer doen! De Dusy is namelijk reeds verdeeld over 5 personen... Edited February 18, 2015 by Guest
talibeard Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 De Dusy is namelijk reeds verdeeld over 5 personen... Zit daar toevallig iemand bij die ook de Klar Kabinett kent? Ik ben wel benieuwd naar een vergelijk; de ingrediënten lijst is immers niet identiek.
roland Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Ik niet, misschien de anderen... Frog QuantumCat Johan Tjebbe
Frog Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Ook ik kan jammer genoeg de vergelijking niet maken
Tjebbe Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Ook ik ken de Klar Kabinett niet... maar ben wel erg benieuwd naar de Dusy!
SakasakaHeyhey Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Lekker zeeepje hoor heren. Daar gaan jullie geen spijt van krijgen
wimbouman Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 heb hier stapels liggen. Goed zo! Bij verslavingen begint het herstel altijd met toegeven dat je verslaafd bent. Ik gebruik inderdaad iedere dag
wimbouman Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Je bent toch wel op de hoogte van zijn collectie? jawel. Maar om het nu gelijk verslaving te noemen. Eerder een liefhebber. Precies!
Johan Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 De Dusy is namelijk reeds verdeeld over 5 personen... Zit daar toevallig iemand bij die ook de Klar Kabinett kent? Ik ben wel benieuwd naar een vergelijk; de ingrediënten lijst is immers niet identiek. Ik ken de Klar Kabinett niet, dus ik kan niet vergelijken. Meestal kijk ik voor Duitse producten op het Gut Rasiert forum (www.gut-rasiert.de), maar daar is weinig info te vinden, merkwaardig genoeg. Tenminste niets dat niet ook te vinden is op de Amerikaanse fora.
Tjebbe Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Gisteren de hele dag gewerkt, dus vanochtend pas de brievenbus geleegd... Bedankt, Roland. Ik ben benieuwd.
roland Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Ik vind dat er van de Dusy goed schuim te maken is, die zomaar niet opdroogt op 't gezicht. Dat komt denk ik ook omdat het 'n harde zeep is, van harde zepen krijg ik 'n lekkerder schuim dan van zachtere zepen... De rozengeur vind ik even wennen voor 'n man!
Tjebbe Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Prima schuim, goed glijdend. De rozen komen op mij licht chemisch over, maar ruiken best lekker. De scheerbeurt was jammergenoeg niet optimaal, sinds lange tijd weer wat scheerbrand, maar dat lag meer aan de combinatie iKon Slant met Rapira Platinum Lux.
talibeard Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Hier een vergelijking tussen Dusy en Klar op B&B. Overigens wekt de website van Klar de indruk (en geeft dus nog geen garantie) dat er met natuurlijke parfums gewerkt wordt dus zou de rozengeur gewoon "echt" moeten zijn.
Tjebbe Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Overigens wekt de website van Klar de indruk (en geeft dus nog geen garantie) dat er met natuurlijke parfums gewerkt wordt dus zou de rozengeur gewoon "echt" moeten zijn. Vandaar dat ik voorzichtig uitdruk, ik moet misschien gewoon even wennen aan de geur.
Johan Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Prima schuim, goed glijdend. De rozen komen op mij licht chemisch over, maar ruiken best lekker. Mee eens, goed schuim, maar de geur is even wennen. Edit: de geur zou best van natuurlijke oorsprong kunnen zijn, maar hij ruikt vooralsnog meer naar "rozenextract" dan naar "rozentuin" voor mij.
Guest Gusto Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Besteld bij BdF: Dusy (Klar Kabinett) 500. Liefhebbers kunnen een gedeelte overnemen!
Johan Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Besteld bij BdF:Dusy (Klar Kabinett) 500. Liefhebbers kunnen een gedeelte overnemen! Zo, wordt Dusy de ShaSoc deelzeep?
talibeard Posted February 22, 2015 Posted February 22, 2015 Besteld bij BdF:Dusy (Klar Kabinett) 500. Liefhebbers kunnen een gedeelte overnemen! Zo, wordt Dusy de ShaSoc deelzeep? Tegen de tijd dat ze aan de geur gewend zijn en ook de Dusy niet meer te krijgen is hebben ze allemaal spijt dat ze met vijven één pak gekocht hebben ipv een paar pakjes de man.........
Recommended Posts