Jump to content

Scheerzeep met rozen geur

Recommended Posts

Posted

Bestaat er een scheerzeep met rozen geur? (lijkt mij erg lekker)

Posted
Bestaat er een scheerzeep met rozen geur? (lijkt mij erg lekker)

Zijn er meerdere. Taylor of old bond street heeft een crème. En Klarr Kabinet rukt geloof ik naar rozen.

Posted

Klar Kabinett is de beste zeep die naar rozen ruikt zover ik ze ken. Alleen die is niet meer helaas. De Dusy zou gelijk of althans gelijkwaardig moeten zijn maar dat kan ik niet bevestigen of ontkennen want die heb ik nog nooit gebruikt. Geo F. Trumper heeft ook een rozenzeep maar die ruikt weliswaar erg lekker, qua prestaties blijft die flink achter bij de Klar; Trumper blijft met zijn zepen sowieso wel wat achter bij bv. D.R.Harris ondanks zijn stevige prijs. UEKAZ natuurlijk....

Posted
Mama bear Rose. Betere heb ik nog niet geroken

Ware woorden.

In geur onovertroffen.

De Roses is top, de Rose Ice niet minder (en in de zomer een topper) en de Chypre Rose (bestaat die nog?) was fenomenaal.

Wat vooral zo mooi is, is dat dit niet alleen een zoetige rozenblaadjes geur is, maar juist ook tonen van groen erin. Inderdaad; alsof je net een roos gesnoeid hebt.

Met de Queen Charlotte is weinig mis, overigens.

Posted
Mama bear Rose. Betere heb ik nog niet geroken

Ware woorden.

In geur onovertroffen.

De Roses is top, de Rose Ice niet minder (en in de zomer een topper) en de Chypre Rose (bestaat die nog?) was fenomenaal.

Wat vooral zo mooi is, is dat dit niet alleen een zoetige rozenblaadjes geur is, maar juist ook tonen van groen erin. Inderdaad; alsof je net een roos gesnoeid hebt.

Met de Queen Charlotte is weinig mis, overigens.

Fijn!

Bedankt!

Will ik dat ook weer hebben! :x

Posted

De TOBS Roses ruikt naar rozen, maar niet zozeer die in de tuin groeien. Hij doet mij meer aan susuroos siroop denken. Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee.

Posted

Jammer, dat die mamma bear, alleen in de usa is te bestellen. :cry:

Posted

Bij Seifenglatt hebben ze nog de Eucalyptus, "Awakenings" (pepermunt en mentol) en Unscented van Mama Bears. Geen verzendkosten als je meer dan 50 euro bestelt, maar wel een beperkt aanbod ... En dus ook geen rozengeur, dus veel draagt het niet bij tot dit onderwerp, sorry!

Als je een sterke rozengeur wilt, kun je ook voor G.F. Trumper Rose gaan. Ik persoonlijk ben meer voor de Violet. Wel de scheercrème nemen en niet de scheerzeep, want de scheerzeep schijnt prestatieproblemen te hebben.

Posted

Ik heb een paar MB samples geprobeerd, en ik was niet erg enthousiast.

Zelf zou ik de Dusy Kabinett nog wel eens willen proberen; ik heb alleen niet zoveel met bloemige geuren, dus 500gr is me gewoon te veel.

Posted

Bij Seifenglatt hebben ze nog de Eucalyptus, "Awakenings" (pepermunt en mentol) en Unscented van Mama Bears. Geen verzendkosten als je meer dan 50 euro bestelt, maar wel een beperkt aanbod ... En dus ook geen rozengeur, dus veel draagt het niet bij tot dit onderwerp, sorry!

Als je een sterke rozengeur wilt, kun je ook voor G.F. Trumper Rose gaan. Ik persoonlijk ben meer voor de Violet. Wel de scheercrème nemen en niet de scheerzeep, want de scheerzeep schijnt prestatieproblemen te hebben.

dat word een reisje naar Leiden. ;)

Posted

Welnee. Kan je volgens mij gewoon via site mama bear bestellen.

Mama Bear, Wisconsin USA :mrgreen:

Posted

Ik heb ze nooit gebruikt maar bij Paul Kox heb ik er heel wat (moeten... ;) ) besnuffelen en haakte meteen en absoluut af. Veel en veel teveel etherische oliën en weet ik wat nog meer. Behalve de voor mij veel te sterke parfum, echt tranende ogen en een loopneus tot gevolg, ben ik sowieso al geen liefhebber van zepen van het type 'melt & pour'. Ik krijg daar nooit de kwaliteit schuim mee die ik moeiteloos uit een triple-milled zeep of een Italiaanse zachte zeep haal.

Posted

Zelf zou ik de Dusy Kabinett nog wel eens willen proberen; ik heb alleen niet zoveel met bloemige geuren, dus 500gr is me gewoon te veel.

Ik zou die zeep ook graag willen proberen, maar idd 1/2 kilo is me ook wat te veel van 't goede.

Misschien samen of met nog wat andere leden, 'n bestelling doen bij BdF...

Posted

Ook ik ben wel te vinden voor een "groepsaankoop" van de Dusy Kabinett. Heb deze ook nog nooit getest :) .

Posted

Mama Bear heeft ook Bacon Scented en Cannabis Scented... LOL :mrgreen:

Juist

Als 500g teveel is voor één persoon, ben ik ook te vinden voor een groepsaankoop.

Posted

Iedereen die de Dusy Kabinett wil proberen, stuur mij maar 'n PB.

Dan ga ik die van de week maar 'ns bestellen...

Posted
Iedereen die de Dusy Kabinett wil proberen, stuur mij maar 'n PB.

Dan ga ik die van de week maar 'ns bestellen...

Onder het forum 'vraag & aanbod' valt het subforum 'inkoopacties'. Daar zou je denk ik beter naar toe kunnen gaan met een gezamelijke inkoop. Kan iedereen het vinden!