Brackpc Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Gisteren voor het eerst een paar harde zepen besteld en vandaag mogen ontvangen van shave and more. Aangezien ik nog geen bakjes had om het in te bewaren en ik vandaag toch in de ikea was, daar maar eens rondgekeken en wat gevonden . De Ikea Gruntal bakjes, klein en goedkoop: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80102919/ Scheep uitgepakt, en begonnen met de "mishandeling", schaaf erbij gepakt en de zeep in stukjes geschaaft. Zo ziet een blokje Edwin Jagger Sandalwood eruit als ik ermee klaar ben dan het schaafsel laagje voor laagje in een Grundtal blikje gedaan en goed aangedrukt. Zo ziet het eruit nadat het allemaal in het bakje zit. De bakjes hebben een magneet aan de onderkant en kunnen dus opgehangen worden: Ik denk er nu dus hard over na om een metalen plaatje op de deur van mijn badkamer te monteren en dan kan ik daar gewoon mijn zepen opslaan. (fotos zijn klikbaar voor grotere versie) Hoe bewaren jullie je pucks/maken jullie ze passend? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Waarom moeten ze in een bakje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shave and More Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Leuk om te zien dat je ze zelf in bakjes "perst". Ben benieuwd naar je bevindingen van de zeep en hoop het te lezen in de review-sectie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brackpc Posted July 19, 2013 Author Share Posted July 19, 2013 (edited) Leuk om te zien dat je ze zelf in bakjes "perst".Ben benieuwd naar je bevindingen van de zeep en hoop het te lezen in de review-sectie Zal ik zeker doen, maar je moet helaas wel even geduld hebben, ik heb gisteren een reactie op iets gehad waardoor mijn gezicht helemaal rood en opgezwollen was, roodheid is nu weg maar huid schilfert er af nu. Ik zal dus even een paar dagen niet kunnen scheren. reactie komt ofwel door de benzoylperoxide behandeling die ik afgelopen week ben gestart, of ik verdraag iets niet in de VSC Mod Facebalm. Het leek wel alsof ik sambal op mn gezicht smeerde zo erg brande dat. Edited August 7, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shave and More Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Om niet te veel offtopic te gaan heb ik je een PM gestuurd. Het ligt in ieder geval niet aan de VSC FaceBalm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Goed idee! We hadden het zelf kunnen verzinnen Er gaat ca. 160 gram in 1 Grundtal bakje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Ik heb ze ook voor mijn zepen in 'blok' zoals Cella, P.160 en Klar kabinett. Ik kan niet zeggen dat ik het nut van die magneet zie maar voor het geld beslist geen klachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts