Gilbert Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Maakt er iemand gebruik van een scheerspiegel en is het nuttig?
Mesmer Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Ik heb er wel eentje staan (HEMA) Maar vooral omdat het leuk staat bij de anderer scheerspullen Oh en toen ik iets in mijn oog had kwam de vergrotende werking van de spiegel ook wel van pas
LongShave Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Ik gebruik hem en het is voor mij nuttig.
QuantumCat Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Maakt er iemand gebruik van een scheerspiegel en is het nuttig? Ik gebruik gewoon de badkamerspiegel. Zal wel iets met persoonlijke voorkeur te maken hebben.
talibeard Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Alleen badkamer spiegel hier. Ik hoef mezelf echt niet 3X vergroot te zien overigens...
efsk Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Ik hoef geen porieën te tellen. Een gewone spiegel dus.
PI56 Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Ik gebruik de spiegel van het badkamermeubel. Lekker groot en op de goede hoogte. Een paar weken geleden kon ik in een hotel gebruik maken van zo'n spiegeltje die je naar je toe kunt trekken en om kunt draaien voor extra grote mee-eters. Ik vond het helemaal niks.
marzman Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Ik dacht dat die drie keer vergroot dingen makeup spiegels waren Ik gebruik gewoon de spiegel bij de wasbak.
CeesT Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Hier ook de spiegel van het badkamermeubel, die is flink groot en dat gaat prima. Bovendien is hij verwarmd dus na het douchen of badderen is hij nooit aangeslagen.
Mesmer Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 ... Bovendien is hij verwarmd dus na het douchen of badderen is hij nooit aangeslagen. Een verwamde spiegel staat hier ook op het wensenlijstje. Paar weken terug had ik dit in een hotel en toen ik weer terug was miste ik het direct enorm.
CeesT Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Een verwarmde spiegel staat hier ook op het wensenlijstje. Paar weken terug had ik dit in een hotel en toen ik weer terug was miste ik het direct enorm. Ik moet eerlijk zeggen dat het me een beetje overdreven leek toen we dit badkamermeubel kochten. Nu zou ik niet meer zonder willen. Het is werkelijk ideaal. De spiegelverwarming zit geschakeld samen met de verlichting van de badkamer dus je hebt er werkelijk geen omkijken naar. Ik kan het je echt van harte aanbevelen.
LookOut Posted February 13, 2015 Posted February 13, 2015 Hier ook de grote spiegel boven de wastafel voor het scheren. Ik zou niet weten waarom ik een apart spiegeltje zou moeten hebben. Een verwarming achter de spiegel trouwens ook niet, maarja ik heb dan ook geen last van condens ...
talibeard Posted February 13, 2015 Posted February 13, 2015 Hier ook de grote spiegel boven de wastafel voor het scheren. Ik zou niet weten waarom ik een apart spiegeltje zou moeten hebben. Een verwarming achter de spiegel trouwens ook niet, maarja ik heb dan ook geen last van condens ... Altijd koud douchen of sowieso niet?
Stoppel Posted February 14, 2015 Posted February 14, 2015 Hier ook de grote spiegel boven de wastafel voor het scheren. Ik zou niet weten waarom ik een apart spiegeltje zou moeten hebben. Een verwarming achter de spiegel trouwens ook niet, maarja ik heb dan ook geen last van condens ... Altijd koud douchen of sowieso niet? Douchen?
Shaving Silly Posted February 14, 2015 Posted February 14, 2015 Ik vind zo'n kleine scheerspiegel gewoon mooi voor de heb ! Of zo'n staande. Het maakt een toilettafel toch af om te zien en vooral de antieke scheerspiegels echt prachtig. http://link.marktplaats.nl/m867860835 Zoiets vind ik echt mooi !!
LookOut Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Hier ook de grote spiegel boven de wastafel voor het scheren. Ik zou niet weten waarom ik een apart spiegeltje zou moeten hebben. Een verwarming achter de spiegel trouwens ook niet, maarja ik heb dan ook geen last van condens ... Altijd koud douchen of sowieso niet? Droog douchen natuurlijk! Grapjes terzijde, heb ik er gisteren eens op gelet. Ik had wel condens, maar niet zo erg dat ik er last van had. Tegen de tijd dat ik klaar stond om me te scheren, was het al verdwenen. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik niet de allerbeste douche heb qua temperatuurregeling. Vandaar dat ik er niet te lang onder sta, en dus ook weinig condens aanmaak. Ik heb er natuurlijk al aan gedacht om zo'n speciale kraan aan te schaffen om de temperatuur beter te kunnen regelen, maarja aangezien ik eind dit jaar normaalgezien verhuis heb ik het maar zo gelaten.
Recommended Posts