Watergeus Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Nog even en het forum wordt overspoeld door vrouwen Het volgende uit het AD: Het klinkt gek, maar beauty-experts zeggen dat iedere vrouw eigenlijk dagelijks haar gezicht zou moeten scheren. Waarom? Volgens de deskundigen is dat gescheer de reden waarom de meeste mannen op leeftijd er goed uitzien en het werkt ook voor vrouwen. De wekker van de Angela Garvin gaat elke morgen om 6.30 uur af. Als juridisch adviseur moet de Britse vroeg opstaan, maar ze houdt er ook een streng ochtendritueel op na. Ze begint met het reinigen van haar gezicht om vervolgens scheerschuim over haar kin, bovenlip en een klein gebied van haar nek te smeren. Met behulp van een wegwerpmesje scheert ze zorgvuldig haar gezicht. Daarna spoelt ze haar gezicht af met warm water. Volgens beautyliefhebbers begaat Angela een doodzonde. Het scheren van benen stimuleert haar om terug te groeien. Dikker, donkerder en sterker. Het scheren van het gezicht zou dan ook op een ramp uitlopen. De bewering dat gezichtshaar groeit weer dikker en donkerder is een mythe Angela Garvin Resultaat De 46-jarige Angela zweert er echter bij. De afgelopen acht jaar schoor ze haar gezicht drie keer per week en ze is dolgelukkig met het resultaat. ,,Het is goedkoop, binnen enkele seconden klaar en mijn huid raakt niet geïrriteerd", vertelt Angela aan de Britse krant Daily Mail. ,,De bewering dat gezichtshaar dikker en donkerder terug groeit is een mythe." Volgens Angela verbetert het scheren haar teint. ,,Make-up aanbrengen gaat gelijkmatiger en gemakkelijker. De producten absorberen beter en mijn huid is in goede conditie", zegt ze. Veroudering Ze is niet de enige. Dermatologen omarmen het idee en brengen producten om de markt om vrouwen die hun gezicht scheren te voorzien. Dr Michael Prager, een arts met een praktijk in Londen, zegt: ,,Scheren heeft wel degelijk effect op de veroudering van de huid. Het is net als een behandeling om dode huidcellen te verwijderen, dat stimuleert de productie van collageen. Daardoor verminderen rimpels en wordt celvernieuwing gestimuleerd." Dermatoloog dr Neal Schultz beweert zelfs dat scheren de reden is waarom mannen er op latere leeftijd beter uitzien dan vrouwen. ,,De meeste mannen scheren tweederde van hun gezicht al jaren." Angela begon met scheren om van haar snorharen af te komen, maar wil inmiddels niet anders meer: ,,Ik weet dat scheren niet bepaald vrouwelijk is, maar eigenlijk verplaats je je scheermes maar een paar centimeter van je oksel naar je kin. Wat is het probleem?" Hier het hele verhaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Je vind het toch niet erg dat ik het risico niet neem ?? Zal je zien hou ik mijn kreukels en groeit er ook nog een enorme baard op mijn wangen ?? Ja ik roep wel eens ik wil ook een baard maar ik scheer toch liever een leuke vent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 http://www.theguardian.com/fashion/shortcuts/2015/feb/09/terrible-idea-women-shave-faces?CMP=fb_gu Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Om een of andere reden klinkt het toch als een slecht idee al denk ik dat mannen oneffenheden inderdaad soms 'wegscheren'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Ach dat is toch geouweh..................... mannen hebben minder rimpels omdat ze veel minder hard werken dan vrouwen !! Dat wij ouder worden is eigenlijk een godswonder !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
c0ldc0ne Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Je bedoelt dan mannen efficiënter zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Een man is lui !! Alles wat een man meer doet dan een leeuw is mooi meegenomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
c0ldc0ne Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Zoals zichzelf scheren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Een man is lui !! Alles wat een man meer doet dan een leeuw is mooi meegenomen Waar vind jij dat soort mannen? De mannen, en vrouwen overigens ook, in mijn omgeving werken enorm hard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Een man is lui !! Alles wat een man meer doet dan een leeuw is mooi meegenomen Luiheid is een goede eigenschap, want het stimuleert innovatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 De mannen, en vrouwen overigens ook, in mijn omgeving werken enorm hard. Zeg ik vrouwen werken hard !! Daarom hebben we meer rimpels dan mannen, mannen vinden dat ze hard werken maar eigenlijk werken vrouwen harder meer rimpels betekend harder werken ! Daar helpt echt geen beetje scheren meer aan, die kreukels krijg ik met de beste wil van de wereld niet meer uit mijn snuit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Dan omring je je met rare mannen haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 De mannen, en vrouwen overigens ook, in mijn omgeving werken enorm hard. Zeg ik vrouwen werken hard !! Daarom hebben we meer rimpels dan mannen, mannen vinden dat ze hard werken maar eigenlijk werken vrouwen harder meer rimpels betekend harder werken ! Maar hard werken hoeft niet goed te zijn. Het gaat om *slim* werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Mijn vrouw heeft haast geen rimpeltjes maar ja ik moet dan ook hard werken van haar Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 De mannen, en vrouwen overigens ook, in mijn omgeving werken enorm hard. Zeg ik vrouwen werken hard !! Daarom hebben we meer rimpels dan mannen, mannen vinden dat ze hard werken maar eigenlijk werken vrouwen harder meer rimpels betekend harder werken ! Maar hard werken hoeft niet goed te zijn. Het gaat om *slim* werken. En delegeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Ze zeggen altijd van hard werken is geen mens dood gegaan en dan roep ik altijd ja maar ook niet oud mee geworden, heb je ooit een oude kapster gezien ???......................................... [ ik nog nooit !!] wel gekreukelde kapsters en die zijn dan niet oud en helemaal krom van het werken hahahhahhahhah Ik lijk net een Chinees rimpel hondje als ik s morgens in de spiegel kijk dat scheer ik nooit meer weg daar mag de plastische chirurg wel aan te pas komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Maar hard werken hoeft niet goed te zijn. Het gaat om *slim* werken. En delegeren Goed delegeren is slim. Heeft iedereen voordeel van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Mijn kapper knipt mij al meer dan 30 jaar en is zeker niet meer de jongste. Maar ook geen oud verkreukeld mannetje. Het is iemand met een goed lopende zaak waar hij al zijn hele leven voor werkt. (Ik heb zo'n bui dat ik overal tegenin ga. Eerst maar eens een glas rode wijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Hé ja wrijf het er nog ff lekker in !! vraag die man bij de volgende knipbeurt wat zijn geheim is [ of naar zijn leeftijd ] straks is hij 47 of zo hahahhah denk jij dat hij 64 is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Als hij 47 is dan is hij wel heel jong begonnen en moet hij op zijn 17de al zeker zijn eigen zaak hebben gehad haha Ik ben in mijn hele leven twee keer door een andere kapper geknipt dus ik ken de man wel een beetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Neem eerst ff dat wijntje schat want ik word helemaal depressief van je , ik werk ook al jaren in een eigen zaak, werk sowieso al 34 jaar als kapster , val blijkbaar op luie kerels en zorg dus voor huis haard stallen , man en honden, paarden en word beloont door het leven met een spiegelbeeld als een gekreukelde krant als ik op sta en dan ga jij zeggen : mijn kapper.................................................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Gewoon weer een beetje aankomen Sil, dan worden die kreukels weer gewoon opgevuld.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
c0ldc0ne Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Slechte haardag vandaag Sil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 [bBvideo 560,340] [/bBvideo] [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Of een van de laatste P.M.S. silly??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts