ervik Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Vroeg me af of er hier ook Sigarenrokers (lees genieters) zijn. Zelf laatst aan de Balmoral aged 3 years mogen proeven. Het leven is simpel nietwaar. Van welke sigaren kunnen jullie zoal genieten. Groeten Ervik
Guest Gusto Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Een mooie Hajenius. (niet te groot, max een senoritas)
Snuff Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ben al vele jaren geleden niet roker geworden uit noodzaak. Nooit een groot sigarenroker geweest, meer pijptabak maar af en toe eentje uit de duurdere klasse ging er wel in.
Noxa Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Zo nu en dan een mooie sigaar daar houd ik wel van. Maar dan wel een goede. Romeo & Julliet bijvoorbeeld of een Cohiba. Ik ben denk ik verpest op onze vakantie in Cuba.
CeesT Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ruim 20 jaar shag gerookt. Nooit sigaren en, sinds ruim 10 jaar alweer, niet roker. Ik kan nog steeds van verse sigaren- of sigarettenrook genieten. Niet van zo'n muf rokershol maar verse rook vind ik nog steeds lekker.
QuantumCat Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ik ben een incidentele sigaar en pijproker. Mijn favorieten zijn: Alsbo Vanille (Pijptabak) Ritmeester Moods Justus van Mourik Tatiana Balmoral
Harkos Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Als je klassiek scheert, rijdt je toch motor, drink je goede espresso, goede whisky en rook je eerste klas sigaren, toch......? Ik tenminste wel. Zit graag met een goede dominicaan bij Hajenius in de lounge. Helaas mogen ze daar geen whisky schenken.
Shaving Silly Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Ruim 20 jaar shag gerookt. Nooit sigaren en, sinds ruim 10 jaar alweer, niet roker. Ik kan nog steeds van verse sigaren- of sigarettenrook genieten. Niet van zo'n muf rokershol maar verse rook vind ik nog steeds lekker. Ik ook Cees t dan wel geen shag gerookt maar sigaretten en al weer 10 jaar rookvrij, waar ik het mis zeg ik altijd gekscherend tijdens de koffie en na het eten en de sex hahahhahhahha en op een of andere manier in de rustruimte van een sauna bij zo'n openhaard. Sigaren vind ik zo sterk ruiken dat vind ik dan weer jammer want mensen genieten er zelf zo van, dat is net als thee dat ruikt zalig maar smaakt niet lekker en sigaren zijn denk ik net anders om
antonius Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Roken na de sex silly????doe het dan rustiger aan!!!woeahahaha
Guest Gusto Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Je kan meer met sigaren (denk aan Monica L.)
ervik Posted February 9, 2015 Author Posted February 9, 2015 Dat waren de duurdere en het ging niet om de sigaren maar om de hulzen (tube) eromheen. Een sigaar voor hem en een tube voor haar. Groeten Ervik
3gor4 Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 Ja, zo nu en dan gaat er wel een sigaartje in. In de zomer wat vaker vanwege het betere weertje, voor in de tuin, na BBQ icm een goede rum (heerlijk genieten). Enige tijd geleden me laatste Cohiba Esplendidos op-gerookt. En bij het halen van pijptabak, gelijk proefpakket van het Nicaraguaanse Perdomo Robusto formaatje gekocht (zeer goed te doen).
drP Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Buiten het scheren geniet ik met enige regelmaat van een Cubaanse sigaar/Havanna....
Marcel Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Die linker kast boeit me eigenlijk niet, de rechter des te meer! Is dat de uitgedunde verzameling?
drP Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Die linker kast boeit me eigenlijk niet, de rechter des te meer! Is dat de uitgedunde verzameling? Dit is samen met de kwasten van de andere foto de complete verzameling..eens ongeveer 220 stuks, nu nog een slordige 150 of zo...eerlijk gezegd weet ik het niet precies...boel verkocht afgelopen jaren... Verder ook deze buitenboord formaten nog in de verzameling...:
marco Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Daar heb je een emmer bij nodig. En een stuk zeep met een diameter van een meter.
QuantumCat Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Kan je wel heel makkelijk je rug inzepen. Ik hoef mijn rug niet te scheren, UEKAZ??
PI56 Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Kan je wel heel makkelijk je rug inzepen. Dat moet je dan wel laten doen, want zo'n kwast moet je met twee handen vasthouden.
efsk Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Kan je wel heel makkelijk je rug inzepen. Dat moet je dan wel laten doen, want zo'n kwast moet je met twee handen vasthouden. Gewoon neerleggen en tegenaan schurken.
PI56 Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Dat kan ook. Maar dan wel oppassen dat het gevaarte niet van je (was)tafel valt. Kan behoorlijk wat schade opleveren.
QuantumCat Posted February 21, 2015 Posted February 21, 2015 Dat kan ook. Maar dan wel oppassen dat het gevaarte niet van je (was)tafel valt. Kan behoorlijk wat schade opleveren. of je wastafel van (uit?) de muur....
Recommended Posts