Pastapipo Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Ik neem mijn goedkope kruidvat kwast straks mee op vakantie naar de Ardennen. Aangezien we in tenten slapen heb ik geen kastje oid waar ik die kwast netjes kan laten. Hoe kan ik het beste die kwast bewaren? Zo droog mogelijk maken met handdoek en dan wegstoppen in een etui oid? Hoor jullie advies graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Er zijn diverse winkeltjes die reiskokers verkopen voor kwasten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastapipo Posted July 18, 2013 Author Share Posted July 18, 2013 Het is meer mijn vraag hoe ik die dingen het best kan "verzorgen" dus qua drogen etc. Kan hem namelijk niet op de kop hangen of iets dergelijks Link to comment Share on other sites More sharing options...
donnie Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Kruidvat kwastje, tja gewoon lekker laten drogen in de badkamer Komt het vast goed, fijne vakantie alvast kerel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Ik zette mijn kwast overdags even op de camping tafel dan is hij bunnen een uurtje wel droog (30 graden was het). Link to comment Share on other sites More sharing options...
drnizeguy Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Ja als je toch gaat kamperen, bind een touwtje om het handvat en hang het op in de tent of buiten de tent. Is het zo droog hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Ik neem altijd mijn kwast mee. Nog nooit problemen gehad met drogen. En als het de hele dag regent, heb je wel andere dingen om je zorgen over te maken dan om een scheerkwast ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Als je vaak reist dan zou je kunnen een synthetische borstel overwegen zoals de Mühle Silvertip Fibre. Is in enkele minuten droog, supermakkelijk voor wie vaak onderweg is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Ik heb altijd een scheerbakje voor de camping. Daar gaat de kwast gewoon in, want dat bakje is afsluitbaar. En oersterk, want ik heb het al sinds mijn studietijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Heb van een vel plastik (documentmapje) een koker gemaakte die precies om mijn kwast past. Boven en onder open. Afplakken met ducktape en zo in de toilettas. Onverwoestbaar en de kwast blijft mooi in vorm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Die zeep waar BdF pas mee kwam is volgens mij brushless, misschien ook wel iets voor een vakantie. Een koker werkt wel goed als je de kwast kunt laten drogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bass Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Ik heb een Wilkonson-kwast die ik altijd meeneem. Tot ik hem dit jaar vergat. Heb toen in een Franse supermarkt een merkloze gekocht voor 4 euro. Maar dat was een miskoop zeg! Misschien dat deze kwast eigenlijk gebruikt moest worden om verf van je kozijnen te krabben? Daarna toch maar weer een goedkope Wilkonson dassenhaar gekocht (9 euro, meen ik). Best een prettig kwastje. Hij vindt het ook niet erg om rechtop te drogen, dus daar hoefde ik me ook geen zorgen om te maken. Thuis heb ik de oude Wilkinson weggegooid, die bleek in de loop der jaren toch iets dunner geworden te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernard De Cuenynck Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Altijd grondig spoelen, en dan je kwast uitzwaaien..moet je trouwens altijd doen…Oppervlakte van je kwast droogwrijven met een handdoek, en dan hang je je kwast ondersteboven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Net terug van een kampeervakantie ... de kwast heeft zich prima gehouden. Het was dan ook super weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 te koop bij de http://www.messenwinkel.eu gr antonius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts