Jump to content

Kwast mee op vakantie

Pastapipo

Recommended Posts

Ik neem mijn goedkope kruidvat kwast straks mee op vakantie naar de Ardennen. Aangezien we in tenten slapen heb ik geen kastje oid waar ik die kwast netjes kan laten. Hoe kan ik het beste die kwast bewaren? Zo droog mogelijk maken met handdoek en dan wegstoppen in een etui oid?

Hoor jullie advies graag :)

Ik neem altijd mijn kwast mee. Nog nooit problemen gehad met drogen.

En als het de hele dag regent, heb je wel andere dingen om je zorgen over te maken dan om een scheerkwast ...

• 3 weeks later...

Heb van een vel plastik (documentmapje) een koker gemaakte die precies om mijn kwast past. Boven en onder open. Afplakken met ducktape en zo in de toilettas. Onverwoestbaar en de kwast blijft mooi in vorm.

Ik heb een Wilkonson-kwast die ik altijd meeneem. Tot ik hem dit jaar vergat. Heb toen in een Franse supermarkt een merkloze gekocht voor 4 euro. Maar dat was een miskoop zeg! Misschien dat deze kwast eigenlijk gebruikt moest worden om verf van je kozijnen te krabben? Daarna toch maar weer een goedkope Wilkonson dassenhaar gekocht (9 euro, meen ik). Best een prettig kwastje. Hij vindt het ook niet erg om rechtop te drogen, dus daar hoefde ik me ook geen zorgen om te maken.

Thuis heb ik de oude Wilkinson weggegooid, die bleek in de loop der jaren toch iets dunner geworden te zijn.

• 5 weeks later...