SCORHORSE Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Hallo iedereen, Een nieuw lid hier, Ik volg dit forum al een tijdje en nu eindelijk ingeschreven. (Ik ben trouwens dezelfde als op het klassiek scheren topic op Fok! forum moest het iemand interesseren). Ondertussen toch al een drietal maanden bezig met klassiek scheren en heb de de volgende setup opgebouwd: DE krabber: Merkur 38C met Astra mesjes Kwast: OMEGA (varkenshaar) Zeep Proraso Rood + Groen, DVH en voor de foliekes Dr, Harris Arlington Balsem/after shave: Proraso Groen, Nivea balsem (wit potteke) en Arlington balsem De aluin komt uit het Kruidvat. Standaard is voor mij Proraso rood met de Nivea balsem. Al het bovenstaande is samengesteld na de nodige info en reviews op verscheidene sites te lezen en te vergelijken. Alles is gekocht in winkels dus niet via het net omdat ik (vooral met de keuze van de krabber en borstel) alles toch wel eens wou zien/voelen/ruiken... Voila, mijn eerste post is er
Snuff Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Welkom op het forum. Iets in persoon kunnen vastpakken en beoordelen is net iets prettiger natuurlijk, helaas zijn de meeste spullen niet in echte winkels te vinden.
Recommended Posts