vandefrische Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Puur uit nieuwsgierigheid (en omdat ik heel moedig met griep te bed lig, en me stierlijk verveel) heb ik eens nageplozen hoeveel nieuwe leden er de afgelopen 3 maanden bijgekomen zijn. Vanaf 05.11.14 tot vandaag zijn het er 107! Daarvan hebben er maar liefst 48 al een bijdrage in de vorm van posts geleverd. Zeer bemoedigend, nietwaar! En natuurlijk hoop/verwacht ik dat de overige 59 -na het mes uit de baard gekeken te hebben- ook gaan bijdragen. Is er een statiekje van te maken per quartaal?
Barbiere di Figaro Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Da's inderdaad te hopen. Denk dat het forum en de reacties er zeker toe uitnodigen. Iedereen wordt vriendelijk geholpen, of dat nu is met de 12e straight of met de eerst DE-krabber. Als de griep nog even aanhoudt, kun je zelf al een begin maken met zo'n statistiek?
efsk Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 443 gebruikers met meer dan 0 berichten. Valt me niet tegen.
vandefrische Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 443 gebruikers met meer dan 0 berichten. Valt me niet tegen. Hoe heb je dat zo snel berekend?
efsk Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 memberlist.php sorteren op aantal berichten. 29 pagina's leden, waarvan 18 met getallen hoger dan 0. 25 leden per pagina maakt 450. Op pagina 18 staan er nog 7 met een 0. Hoppelekee.
vandefrische Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 http://shavingsociety.nl/memberlist.php sorteren op aantal berichten. 29 pagina's leden, waarvan 18 met getallen hoger dan 0. 25 leden per pagina maakt 450. Op pagina 18 staan er nog 7 met een 0. Hoppelekee. Thank you, master!
marzman Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Dat zijn er meer dan ik dacht (107 in drie maanden), zal ook zijn doordat leden die (nog) niet posten niet opvallen.
Marcel Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 En dan zijn er nog best wat (potentiele)spammers de deur uitgezet!
FairArie Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Is er een statiekje van te maken per quartaal? Leef je uit ... omdat ik heel moedig met griep te bed lig, en me stierlijk verveel ... Heb je wat te doen
Robert79 Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Dat zijn er meer dan ik dacht (107 in drie maanden), zal ook zijn doordat leden die (nog) niet posten niet opvallen. Ik denk dat die 107 leden alleen meer gaan posten wanneer er een gratis loting wordt gehouden of dat ze iets willen verkopen ofzo.
marzman Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 En dan zijn er nog best wat (potentiele)spammers de deur uitgezet! Er zullen er nog wel wat tussen zitten bij die 107 die nog ontdekt moeten worden Dat zijn er meer dan ik dacht (107 in drie maanden), zal ook zijn doordat leden die (nog) niet posten niet opvallen. Ik denk dat die 107 leden alleen meer gaan posten wanneer er een gratis loting wordt gehouden of dat ze iets willen verkopen ofzo. Als het goed is zien mensen met 0 posts de markt niet meer.
Marcel Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Er zullen er nog wel wat tussen zitten bij die 107 die nog ontdekt moeten worden Ongetwijfeld, maar ik loop de lijst regelmatig na. En toch glipt er regelmatig een naar binnen, sneaky bastards!
Recommended Posts