Jump to content

Winkel Recensie: Shave and More

Shaggy

Recommended Posts

Zo, mijn eerste winkel recensie op dit fraaie forum.

Vooraf wil ik zeggen dat ik in geen enkel opzicht banden heb met deze winkel, anders dan dat ik er spullen heb gekocht! Het gaat hier om mijn persoonlijke ervaring en mening, uiteraard kunnen anderen ook een andere mening toebedeelt zijn.

Ik was in de markt voor wat nieuwe zeepjes en hebbedingetjes om mijn SAS te voeden. Toen ik hier om advies vroeg welke zeep ik zocht kreeg ik een PM van Rob ofwel Shave and More dat hij mij wel wat gratis samples zou toesturen, wat natuurlijk helemaal geweldig is. Toen ik de website checkte kwam ik tot de conclusie dat de winkel helemaal niet zo gek ver van mijn woonplaats is verwijderd en vroeg dus of het mogelijk was eens lang te komen om te gaan snuffelen en ruiken. Dit was geen enkel probleem, en zo geschiede...

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en kreeg meteen een korte tour van de faciliteiten daar aanwezig. Meteen werd me gevraagd voor wat te drinken en kon ik rustig rondkijken. Ik moet zeggen, keurig. Ondanks dat het geen groot bedrijfspand is, maakte het een zeer nette en professionele indruk. Alle artikelen keurig netjes uitgestald en de mogelijkheid om ieder potje, tubetje of doosje te pakken, voelen, snuffelen en ruiken. Een flink assortiment in zepen, cremes, verzorging, messen en alles wat er bij hoort.

Na wat vragen over mijn wensen werden de potjes tevoorschijn getoverd en kon het keuren beginnen. Een rustig sfeer, geen haast, geen gedwongen sfeer en een gezellig praatje. Het mooie is dat je op je gemakje alles kan bekijken, of het nu 10 cent kost, of €100, je kan alles bekijken. Een ander groot voordeel is, je word niet meteen het duurste van het duurste aangepraat onder het mom "Dit is het beste".

Ik moet zeggen dat ik al met al zeer aangenaam verrast was door de aangename sfeer, het ruime aanbod en het goede advies. Tijdens het bezoek kreeg ik zelfs een aantal erg leuke en handige dingen gratis mee, van samples, tot zeep en zelfs een heuse pre-shave handdoek :D

De webwinkel ziet er prima uit, maar gezien de afstand kan ik net zo makkelijk even langsrijden. Het e-mail/PM verkeer loopt vlot en snel. assortiment is prima, ontvangst is goed, en zeker niet onbelangrijk als echte Nederlander zijnde, met sommige zaken kan je echt stukken voordeliger uit zijn dan bij andere winkels.

Tot zover mijn recensie over Shave and More. Een prima winkel die er iig 1 nieuwe vaste klant bij hebben, en ik alleen maar kan aanraden.

Als eindcijfer, een dikke 9

Ik heb hier mijn starterset vandaan

Scheerzeep sale mesjes en mn krabber en kwast.

Krabber was niet op voorraad na een mailtje heen en weer een ander type genomen.

Bestelling werd de volgende dag bezorgd

Kortom erg goed geholpen

• 1 month later...

Na mijn eindeloze speurtocht op het net, bij shave and more uitgekomen. en heb daar een starter set van Edwin Jagger aangeschaft. Bijzonder correcte afhandeling, en een leuk presentje mogen ontvangen wat ik bijzonder op prijs stel. zeker een webshop om vaker terug te komen

Ik heb ook zeer goede ervaringen met Shave and More. Heb 3 bestellingen gedaan en allemaal super verlopen. Goede en vlotte communicatie per mail bij vragen. Krijgt altijd sampletjes zodat je ook nieuwe dingen kunt proberen (en vervolgens dus bestellen... ;) ) Bestelling wordt altijd zelfde dag verstuurd en vervolgens met t&t code te volgen. Perfect!

• 4 weeks later...

Ook bij mij snelle reactie op vragen via mail.

Daarna bestelling gedaan en 1,5 dag later bestelling binnen idd.

Ik kreeg geen Track&Trace code dus wist niet eens dat het pakketje onderweg was.

Ik heb 2 scheercremes en 1 as balsem besteld, maar kreeg hier geen sample(s) bij.

Wellicht dat mijn bestelbedrag niet hoog genoeg was ;)

Al met al dik te vreden!

Ik ben ook wederom weer erg tevreden, had wat mesjes en een pot scheercreme besteld, en gevraagd om een sampeltje sandelwood, binnen 2 dagen pakketje in huis, met alle spullen, sampeltje sandalwood en nog wat extraatjes, echt netjes, zo kom je mooi in Aanraking met spullen die je nog niet kent.

Hi Krazny,

Bij iedere order sturen wij samples mee, dus ook bij jouw order zouden samples moeten zitten. Indien dit niet het geval is, onze excuses daarvoor. Zou je mij je adres of ordernummer in een PM kunnen geven? Dan zorg ik dat je alsnog een aantal samples krijgt opgestuurd.

Gr. Rob

• 1 month later...

Ik ben zelfs helemaal vanuit Hong Kong naar Best gereisd om naar dit winkeltje te gaan. :P

Kreeg nog een lekker scheerzeepje er gratis bij.

Zeer vriendelijk onthaal, erg netjes. Het was erg leuk om Rob te ontmoeten in het echt. Top!

Ook mijn eerste scheerset kwam hier vandaan. Is ondertussen alweer twee maand geleden dat ik besteld heb (volgens mij). De bestelling ging gemakkelijk, alleen de EJ DE89L was niet goed leverbaar, dus moest ik even wachten (geen probleem). Navraag via de mail over de levertijd, leverde heel snel reactie op en de verzending ging ook keurig en vlot. Mijn volgende bestellingen zou ik hier zo weer bestellen.

• 1 year later...
  • 5 months later...