Snuff Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Lees zelf maar even: Fine Lather Bowl with StaticHole☺ Technology
marco Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Was al eens een link van gedeeld, maar toch bedankt Altijd goed om er weer nieuwe mensen, of mensen die het nog niet gezien hadden hier, er op te wijzen.
c0ldc0ne Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Ik heb van nature al een zekere achterdocht bij producten waarvan de naam "technologie" of "systeem" bevat, maar daarnaast werkt de combinatie van klassiek scheren en high tech accessoires ook niet echt voor mij. En of deze kom bij het interieur past is nog een hele andere kwestie...
Snuff Posted February 4, 2015 Author Posted February 4, 2015 Was al eens een link van gedeeld, maar toch bedankt Alles van meer als een week oud is niet meer terug te vinden op mijn harde schijf, is nog een oud model van '58 en die geven vaak "error" meldingen
Harkos Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Deze heeft ook bobbeltjes in de bodem en daar past een bult schuim in. Kleurt ook nog mooi bij mijn wasbak. Gebruik ik dagelijks.
marco Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Was al eens een link van gedeeld, maar toch bedankt Alles van meer als een week oud is niet meer terug te vinden op mijn harde schijf, is nog een oud model van '58 en die geven vaak "error" meldingen
Recommended Posts