marco Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Ook al een paar keer zo'n melding zien voorbij vliegen in Tapatalk, na herladen geen probleem meer.
Dr.Paranoid! Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Idd, komt wel eens voor, geen oorzaak gevonden nog, lijkt de verbinding richting de MySQL server te zijn, maar is niet terug te zien in de logs.
LongShave Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Tot op heden nog geen enkele keer meegemaakt (Laptop/Smartphone).
Guest Gusto Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Die melding, is hier ook een aantal keren gekomen.
Guest Gusto Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Even bij de hosting-provider voorleggen, lijkt een mysql-probleempje te zijn (trage server).
Dr.Paranoid! Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Idd, net dikke upgrade en contractverlenging doorgevoerd bij ze, mogen ze er voor gaan werken ook
Guest Gusto Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Hoe is de hosting bij Denkers?, ik doe de hosting, voor een mail en web-server nu nog zelf.
Dr.Paranoid! Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Hoe is de hosting bij Denkers?, ik doe de hosting, voor een mail en web-server nu nog zelf. Betaalbaar, relaxte support (even chat openen, lekker informeel, denken goed mee - maar nog nooit diepgaande support tickets gehad), en over het algemeen stabiel (af en toe wat last van een DDOS gehad over de jaren etc.). Kleine klachtjes die aan de backend zouden kunnen liggen, maar ook wel eens aan de database of PHPBB of de connectie tussen de twee etc
Mesmer Posted February 4, 2015 Author Posted February 4, 2015 Ik heb het een en ander bij hosting2go. Daar nog nooit een probleem gehad en geweldig snelle support. Door een overname nu ook een site bij Cyso. Stabiele hosting maar nog te weinig ervaring om het over de service te hebben. Domeinen zonder site heb ik momenteel vooral bij Gandi en Namecheap.
Mesmer Posted February 28, 2015 Author Posted February 28, 2015 Vanaf 09.44 de ene na de andere mysql error Een bijlage toevoegen levert ook een error op
Mesmer Posted February 28, 2015 Author Posted February 28, 2015 bijna elke actie leverde de error op. Zojuist het bericht dat de server onbereikbaar was
PI56 Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Ik ben vanmorgen eerst ook maar wat anders gaan doen omdat ik de site ook niet kon openen. Lijkt nu weer goed.
Snuff Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Ook gehad van 7 tot 9, daarna was ik weg dus verder weet ik het niet, nu weer ok.
PI56 Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Zie nu dat mijn laatste bezoek vannacht om 04.49 uur was Toen lag ik nog op 1 oor. Of zou ik toch slaapwandelen? Daarbij heb ik om een uur of negen ook ingelogd en heb twee draadjes kunnen lezen voordat ik er uitgegooid werd. Rara. Bij de weg; de klok op m'n laptop loopt keurig op tijd.
Johan Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Ik had vandaag forse problemen om het forum via Tapatalk te gebruiken; waarschijnlijk terug te voeren op dezelfde problemen? (ik zit nu achter de computer)
efsk Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Jep. Er was het een en ander aan forse shit gaande zo aan serverzijde.
Dr.Paranoid! Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 Antwoord terug: De SQL problemen op deze server moeten intussen verholpen zijn, excuses voor het ongemak. De server wordt extra in de gaten gehouden door onze systeembeheerder.
efsk Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 Nou, dan hoop ik dat hij de errors net gezien heeft. Dezelfde als gister, zoals door Mesmers screenshotje gedocumenteerd.
Dr.Paranoid! Posted March 2, 2015 Posted March 2, 2015 Ik kreeg nu ook een lading connection refused errors, support ticket staat nog open uiteraard.
Mesmer Posted April 29, 2015 Author Posted April 29, 2015 tussen 20:03 en 20:11 zat ik in paniek te F5en... Via Wifi kreeg ik de melding dat de server niet bereikbaar is.
Marcel Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Hier ook een onbereikbare site, aan het eind van de middag ook.
Recommended Posts