Timbo35 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Kan je een TTO ook agressiever afstellen of verschilt dit per merk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Alleen als het om te beginnen al een verstelbare krabber is. Je zou kunnen experimenteren met het net niet helemaal vastdraaien van de deurtjes maar echt aan te raden is dat niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Je zit inderdaad vast aan het gedrag van die bepaalde krabber. Zoals Marcel al schreef niet aan te raden. Bij een gewoon niet TTO krabbertje kun je een mesje waarvan de randen zijn afgeknipt onder het scheermesje leggen en dat geeft dan een agressiever resultaat (Noemen ze in het Engels "shimmen", je kan tot 3 - 4 van die dingen eronder leggen al naar gelang maar dan zit je echt wel op de grens). Zelf doe ik dat niet, als het krabbertje te mild is zoek ik gewoon een ander, al dat gepruts vind ik maar niks. Je zou het kunnen proberen maar bij sommige TTO krabbertjes geeft dat problemen bij het openen van de deurtjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts