Ray71 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Hallo scheermes slingerende ridders van de ronde tafel Ik zal me ook eens netje voorstellen na eerste even wat rond gekeken te hebben, Mijn naam is Ray een liefhebber van de mooie klassieke scheermessen en vanuit die liefhebberij besloten om deze mooie messen maar eens gaan te gebruiken waar ze voor bedoelt zijn. Na wat rond snuffelen op dit forum heb ik ondekt dat er een schat aan kennis is waar ik graag gebruik van wil maken. Dus bijvoorbaad mijn excuses voor de domme of onnozele vragen die vast wel zullen komen Nou ben ik iets vergeten, hoor ik het graag Ray
gargoyle Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Welkom. Heb je zelf al klassieke scheermessen?
Ray71 Posted February 3, 2015 Author Posted February 3, 2015 @Gargoyle, Op dit moment pas twee een Le Gerlot en een DOVO, langst de "normale wegen" gaat zo'n collectie op bouwen niet echt snel Ik hoop via dit forum nog wel een paar mooie te te kunnen voegen
LongShave Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Welkom Ray! Veel leer- en leesplezier op het forum.
Snuff Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 langst de "normale wegen" gaat zo'n collectie op bouwen niet echt snel Ik hoop via dit forum nog wel een paar mooie te te kunnen voegen Welkom, wees maar niet bevreesd, dit is alles behalve de normale weg, voor je het weet verzuip je er in
talibeard Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Welkom Ray en veel plezier hier! Dus bijvoorbaad mijn excuses voor de domme of onnozele vragen die vast wel zullen komen Maak je geen zorgen, dat soort vragen hebben we het liefste!!! Krijg je pagina's vol ongein en meligheid voor terug en als je goed zoekt staat er ook vast nog wel het goede antwoord tussen!
Noxa Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Welkom Ray . Veel plezier met je zoektocht, er verschijnt hier regelmatig wat moois.
cutthroat Posted March 2, 2015 Posted March 2, 2015 En ook hier weer te laat . Alsnog van harte welkom!
Recommended Posts