Ga naar inhoud

Donateur worden? Lees hier hoe & wat!

Aanbevolen berichten

Hoi @Scoozy

Hier is in het verleden gekozen, juist om het (gouden) donateurschap meerwaarde te geven.

En zo ingewikkeld is het toch niet om los een plaatje te plaatsen? Andere fora voorzien in ditzelfde principe.

Ook was dit principe op het oude forum actief, dus het is ook geen nieuw fenomeen.

Ik ben wel benieuwd welke sponsors je bedoelt, want wij kennen hier namelijk geen sponsoren.

De winkeliers die hier aanwezig zijn, betalen hier niets voor - tenzij ze zelf iets willen doneren.

Dus lijkt me ook dat je - zonder enige inzage in de financiën - deze uitspraak niet kunt maken.

Plaatjes hier hosten kost gewoon schijfruimte. We hebben geen onbegrensde servers - zoals een imgur - en zullen we hier dus ook een kleine vergoeding voor vragen.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Scoozy schreef 2 uur geleden:

ff een vraagje aan de beheerders, is het niet mogelijk om het plaatsen van foto's aan iedereen toe te staan zoals dit bij alle andere fora bestaat ipv steeds met die kl*te Imgur of andere toestanden te moeten werken ? Ik hoor ook op FB dat dit veel mensen tegen houd om meer actief op het forum te komen wegens dit complex gedoe, ik kijk elke dag naar meerdere onderwerpen maar heb niet de goesting om een postje al dan niet met foto te plaatsen door deze beperkingen. Het zijn tenslotte bijna steeds dezelfde 10 a 15 personen die dagelijks hun postjes updaten in deze situatie wat ik spijtig vind :( Als ik kijk naar de sponsors die hier op het forum staan zou de run kosten voor het forum denk ik niet in gedrang komen door deze kleine toegeving.

Mvg Scoozy

Als imgur te veel werk is, kan ik je Tapatalk aanraden (smartphone app). Het is een app waarmee je dit forum kan bezoeken, berichten kan plaatsen en waarmee je doodeenvoudig foto's kan plaatsen in je berichten. Gewoon op de foto knop tikken in Tapatalk, vervolgens je foto selecteren op je smartphone en de app doet de rest voor je. Of zoals ik het doe: mijn bericht typen en plaatsen op PC, dan via Tapatalk op m'n iPhone kiezen om het bericht te wijzigen, op de foto knop tikken, de foto selecteren en de wijzigingen opslaan.

Wat ik persoonlijk minder leuk vind, is de limiet van 10 reacties (Vind ik leuk/Haha/Bedankt!) per 12 of 24u (denk ik?). Van zodra je aan 10 reacties zit, is het afwachten, want een (gratis) alternatief is er niet. Ik loop constant tegen deze limiet aan (zelfs een verdubbeling van het aantal reacties zou al een hele verbetering zijn). Merken dat iemand je bericht waardeert, is prettig. Vandaar dat ik het jammer vind dat hier een beperking op zit.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het leven staat bol van het ontbreken van gratis alternatieven ;) 

Maar ik snap dat je het jammer vindt dat er een beperking op zit.

En dat is nu het idee van het donateurschap, vind je het ontbreken van die functionaliteit dusdanig jammer en/of wil je de gemeenschap steunen, dan doneer je wat en dan zijn de beperkingen ook opgeheven als dank dat je op die manier meewerkt aan het voortbestaan van het forum.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 5 uur geleden:

En dat is nu het idee van het donateurschap, vind je het ontbreken van die functionaliteit dusdanig jammer en/of wil je de gemeenschap steunen, dan doneer je wat en dan zijn de beperkingen ook opgeheven als dank dat je op die manier meewerkt aan het voortbestaan van het forum.

Een hele dikke + 1

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook al ben ik donateur, ik maak zelden tot nooit gebruik van de mogelijkheid de plaatjes direct op het forum te plaatsen. Ik plaats ze altijd elders. In mijn geval op een eigen domein, maar dat werkt hetzelfde (eigenlijk net minder comfortabel dan) imgur oid. Ten eerste hoef ik de afbeeldingen dan maar op 1 plek neer te zetten, ik ben ook actief op andere fora namelijk, ten tweede zijn er plekken waar je door een afbeelding lokaal op het forum te plaatsen je de eigendomsrechten van je afbeelding opgeeft. Dat zal hier niet spelen, maar daar niemand de voorwaarden leest van plekken waar ze registreren is er niemand die weet dat dat kan spelen.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Scoozy schreef op 16-10-2018 om 09:22:

ff een vraagje aan de beheerders, is het niet mogelijk om het plaatsen van foto's aan iedereen toe te staan zoals dit bij alle andere fora bestaat ipv steeds met die kl*te Imgur of andere toestanden te moeten werken ?

Ik ken eigenlijk geen enkel ander forum waarbij het rechtstreeks plaatsen van afbeeldingen niet aan een of andere restrictie is gekoppeld, al dan niet op te heffen door betaling of een of andere wederdienst. Afbeeldingen hosten kost serverruimte en dus geld. Het is niet zo dat je geen afbeeldingen mag plaatsen, enkel het gemak van plaatsen is wat minder als je geen donateur bent.

• Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Buiten of het al dan niet geld kost ben ik het er wel mee eens dat je afbeeldingen plaatsen op fotobanken gedoe is. Het is inderdaad een extra stap waarvan ik mij goed kan voorstellen dat die er voor zorgt dat er minder fotografische interactie is.

Daarnaast raak je op den duur je archief kwijt.
Ik gebruik Tapatalk maar daarvoor geldt volgens mij dat de foto’s bij tapatalk staan.

Genomen besluiten moeten af en toe heroverwogen worden. Als dan alsnog hetzelfde besluit wordt genomen prima. Maar ik zou een serieuze heroverweging logisch vinden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 jaren later...

Stomme vraag misschien !

Maar als ik deze maand 10eu doneer en de volgende maand ook 10eu.

Word dat dan bij elkaar opgeteld voor het gouden donateurschap ?

Of kan ik beter wachten en volgende maand in 1 keer doneren 👍

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen stomme vraag hoor.

Als je deze maand 10 euro doneert, word je Zilveren Donateur.

Doneer je de maand daarop wéér 10 euro, word je Gouden Donateur.

Met Zilveren Donateur kun je nog geen afbeeldingen uploaden.

Dus als het je daar om te doen is, zul je in ieder geval moeten wachten totdat je de Gouden Donateur status hebt.

Daarbij maakt het dan niet uit of je dat in 1x doet of in 2x.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.