Jump to content

Donateur worden? Lees hier hoe & wat!

Dr.Paranoid!

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

We hebben de donateurs functie uitgewerkt en dat is op het volgende uitgekomen:

Gouden rang:

Mensen die boven de 20 euro hebben gedoneerd, eeuwige dankbaarheid!

• Kan bijlages posten! Geen imageshack oid meer nodig dus, maar gewoon simpelweg onderaan je post een bijlage toevoegen zoals bij een peiling!
  • 500PM inbox tegenover de 100 voor normale leden (d.d. 04-12-2017 opgehoogd naar 1.000 - CvM)
  • De eeuwige dank van het hele admin team.
  • Toegang tot het Donateurs forum (alleen voor donateurs zichtbaar)
  • Loopt in principe voor 1 jaar, als er genoeg ruimte is en geen verlenging nodig is (of nieuwe donaties) dan word er een extra jaar bij aan geplakt automatisch.
  • Mocht er wel ruimte nodig zijn; je hebt voor je hele leven sowieso de Zilveren rang! Dus dan zou het een downgrade worden na dat jaar.

Zilveren rang:

Mensen die tussen de 5 en 20 euro hebben gedoneerd, erg gewaardeerd! 1 jaar geldig.

• 500PM inbox tegenover de 100 voor normale leden. (d.d. 04-12-2017 opgehoogd naar 1.000 - CvM)
  • Toegang tot het Donateurs forum (alleen voor donateurs zichtbaar)
  • De dank van het hele admin team.
  • Loopt voor 1 jaar.

Het volledige overzicht van alle privileges kun je hier vinden

Het geld word gebruikt voor Shaving Society, om de hosting hopelijk jaren vooruit te betalen, dit als eerst.

Mochten we nou zo 3 jaar hosting kunnen vooruitbetalen, dan zal een deel van de resten gebruikt worden om een leuke actie te doen voor de Shaving Society leden. Voor de normale gebruikers, maar ook exclusieve Donateurs only acties.

Er zit wat extra handwerk aan voor ons, als in administratie bij gaan houden wie wanneer gedoneerd heeft etc. Maar dit moet goed komen.

Doneren kan via PayPal, of via bank overschrijving, dit is allemaal naar mij persoonlijke accounts en zal op een aparte spaar rekening gestort worden (en af gehaald worden wanneer het uitgegeven wordt.)

Het is compleet vrijwillig en donaties onder de 5 euro zijn natuurlijk ook van harte welkom, maar daar hangt geen bonus kleurtje + grotere PM box + Donateurs forum toegang aan :) Wel de dank van iedereen uiteraard!

Doneren via bankoverschrijving kan via PM bij ChrisVanMeer aangevraagd worden, ik zet deze gegevens liever niet publiekelijk neer.

Mocht ik merken dat die gegevens wel buiten PM zijn neergezet / doorgespeeld naar anderen dan staat hier een levenslange verbanning op hier op Shaving Society. Loze waarschuwing die nooit gebruikt zal worden volgens mij, maar wil het wel even noemen :)

Alvast bedankt voor de eventuele donatie, je helpt zo mee het forum lopende te houden!

Wat wel belangrijk is; het zijn donaties en hier krijg je een bedankje voor in de vorm van wat extra functionaliteit. Het is niet iets wat je aanschaft en restitutie van het bedrag is dus niet mogelijk.

ChrisVanMeer & Dr.Paranoid - in naam van de Staf :)

En bedankt; vandefrische!

Overweldigd door al jullie donaties :) overtreft de verwachtingen die ik had, wat een top lui zitten er toch op dit forum (ook de leden die niet doneren trouwens :) kennis en gezelligheid is ook een donatie!)

Het kan soms trouwens even duren voordat ik je bij alle groepen etc heb toegevoegd. Ik moet soms ook wat werk verzetten, eten, rijden, slapen etc. Zal over het algemeen niet langer dan een dag zijn!

Bier, vrouwelijk schoon en gratis luxe scheerspullen.

En dat iedere week, zonder verzendkosten! 8-)

Ik wil een ......................... [ laat ik het netjes houden !!! sorry Marcel ]

Oeps :oops::oops::oops::oops: sorry geheel OFF Topic

Edited by Guest