Jump to content

Zeep ruilen?

SakasakaHeyhey

Recommended Posts

Vorige week heb ik wat zeepjes binnen gekregen van BdF. Één van de zepen waar ik erg nieuwsgierig naar was is deze:

http://imgur.com/AmlmNlP

Het is een fijne zeep. Verzorgt de huid goed, laat zich makkelijk opschuimen en heeft goede glijeigenschappen. De geur heeft iets weg van de geur van rozen.

De verpakking is GROOT 2x 250 gram. Ik heb ongeveer 2/3 van 1 brok van 250 gram in een bakje geraspt.

Gezien mijn huidige zeepvoorraad:

viewtopic.php?p=70107#p70107

gaat het nog heel lang duren voordat mijn bakje leeg is :)

Is er iemand in voor een ruil?

Mocht je interesse hebben dan kan je mij een PB sturen.

Sorry man, ik heb nog bijna een halve kilo van de originele Klar Kabinett in huis. En die zeep is echt zo bijzonder zuinig in gebruik....

Mocht deze echt hetzelfde zijn als de originele, dan is het echt een aanrader mannen!

Inderdaad vandaar het draadje. Deze zeep zal zeker jaren in de kast liggen. Eigenlijk best zonde voor zo'n goed zeep je :cry:

Misschien zijn er mensen die uit gekeken zijn op een bepaald soort zeep of hebben iets dat niet helemaal naar wens is. Mooie gelegenheid om er zo vanaf te komen :)

Ik wil graag ruilen!

Ik heb een, als je er van houdt, heerlijke amandelscheerzeep. Het is een zachte zeep in een bakje van de Hema geplaatst. Schuimt als een tierelier!

Sapone da Barba Vegetale alla Mandorla.

b946ff57e52399b2fb82f805b4974af3.jpg

Wat een hoop leuke reacties op de zeep :mrgreen:

Ik sta zeker open voor een ruil of verkoop.

Via PM heb al eerder reacties van forumgenoten ontvangen. Vind het wel zo netjes om eerst met deze heren er uit te komen.

Mocht er niets uitkomen dan laat ik jullie dit meteen weten :)