SakasakaHeyhey Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 Vorige week heb ik wat zeepjes binnen gekregen van BdF. Één van de zepen waar ik erg nieuwsgierig naar was is deze: http://imgur.com/AmlmNlP Het is een fijne zeep. Verzorgt de huid goed, laat zich makkelijk opschuimen en heeft goede glijeigenschappen. De geur heeft iets weg van de geur van rozen. De verpakking is GROOT 2x 250 gram. Ik heb ongeveer 2/3 van 1 brok van 250 gram in een bakje geraspt. Gezien mijn huidige zeepvoorraad: viewtopic.php?p=70107#p70107 gaat het nog heel lang duren voordat mijn bakje leeg is Is er iemand in voor een ruil? Mocht je interesse hebben dan kan je mij een PB sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 Sorry man, ik heb nog bijna een halve kilo van de originele Klar Kabinett in huis. En die zeep is echt zo bijzonder zuinig in gebruik.... Mocht deze echt hetzelfde zijn als de originele, dan is het echt een aanrader mannen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted February 3, 2015 Author Share Posted February 3, 2015 Inderdaad vandaar het draadje. Deze zeep zal zeker jaren in de kast liggen. Eigenlijk best zonde voor zo'n goed zeep je Misschien zijn er mensen die uit gekeken zijn op een bepaald soort zeep of hebben iets dat niet helemaal naar wens is. Mooie gelegenheid om er zo vanaf te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
caliban Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Zou wel willen ruilen, maar zou niet weten met wat gezien ik nog niet zo'n uitgebreide verzameling heb....tenzij je geïnteresseerd bent in een Arko stick of een pot Arko Naturel Krem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Ik wil graag ruilen! Ik heb een, als je er van houdt, heerlijke amandelscheerzeep. Het is een zachte zeep in een bakje van de Hema geplaatst. Schuimt als een tierelier! Sapone da Barba Vegetale alla Mandorla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Ik wil best de helft van je overkopen, dan kan je zelf naar 'n zeepje of iets anders op zoek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted February 3, 2015 Author Share Posted February 3, 2015 Wat een hoop leuke reacties op de zeep Ik sta zeker open voor een ruil of verkoop. Via PM heb al eerder reacties van forumgenoten ontvangen. Vind het wel zo netjes om eerst met deze heren er uit te komen. Mocht er niets uitkomen dan laat ik jullie dit meteen weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Als 't niets wordt met het ruilen, weet je me te vinden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted February 7, 2015 Author Share Posted February 7, 2015 Hi scheerbroeders, De zeep is goed bevallen bij een andere forumgenoot. Helaas moet ik jullie teleurstellen. Misschien kunnen we een volgende keer iets anders proberen te ruilen. Fijn weekend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts