Jump to content

Voorstellen

rolandow

Recommended Posts

Hoi!

Hoewel ik liever wat meer op de achtergrond blijf, toch maar even voorstellen, want dat is eigenlijk wel zo netjes. Via een collega kwam ik terecht op het fenomeen "double edge razor" en heb ik met veel belangstelling (en soms verbazing) dit forum gelezen. Gezellige boel hier, was mijn eerste indruk, met ontzettend veel ervaring en kennis wat betreft deze voorheen voor mij onbekende scheer methoden.

Ik kom uit een klein dorpje in Noord-Holland, ben 35 jaar, en werkzaam in de ICT als web ontwikkelaar. Het technisch gedoe m.b.t. het web ligt mij wel (denk aan php, mysql, jquery, linux), de voorkant (design en dergelijke) een stuk minder :-)

Qua scheren kijk ik nog even de kat uit de boom. Ik ga eerst proberen alles eens rustig op een rijtje te krijgen voor ik spullen ga aanschaffen en een poging doe mezelf niet de keel door te snijden. Daarbij zal ook meespelen of mijn collega, nadat hij de overstap heeft gemaakt, de dagen erna nog ongehavend op kantoor zal verschijnen. Ik zou me graag helemaal inlezen in de materie, maar moet hier nog even de tijd voor vinden.

Dit forum lijkt me daar wel de uitgelezen plaats voor. Er zijn maar weinig plekjes op internet waar men zo beschaafd met elkaar omgaat, naar mijn mening. Dus kudo's voor de oprichters. Mooi werk!

Hoi!

Enzovoorts

Dit forum lijkt me daar wel de uitgelezen plaats voor. Er zijn maar weinig plekjes op internet waar men zo beschaafd met elkaar omgaat, naar mijn mening. Enzovoorts Mooi werk!

Nou, ik doe daar niet aan mee hoor! Hoe botter hoe beter! Afknijpen die hap. De grond in schrijven! Afrekenen! :lol:

J

PS Ik ben een aardige man die altijd terugschrijft

Welkom. Veel lees- en scheerplezier toegewenst. Ik kan je verzekeren dat het doorsnijden van de keel met een DE (als het mesje goed in de houder gemonteerd is) onmogelijk is. :D Met een open mes weet ik het niet helemaal zeker :roll: Maar aangezien jij het hebt over DE zou ik zeggen; Gaan met die banaan. Want anders krijg je spijt dat je er niet eerder mee begonnen bent.