mhharsta Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Hallo allemaal, Graag wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Maarten, 51 jaar. Ik heb me altijd nat geschoren, Gilette en Wilkinson systemen. Sinds ruim een jaar met een double edge, sindsdien geen huidproblemen meer. Heb diverse scheermessen en kwasten; favorieten messen zijn mijn Merkur Vision en mijn Merkur "Digress XL Brass". Door het lezen van de berichten hier gaat regelmatig de hand van de knip...... Volgende aanschaf zal een open scheermes zijn. Have a nice shave! Maarten
talibeard Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Welkom Maarten! Tja, voor de zuinigheid moet je hier inderdaad niet komen....
PI56 Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Welkom Maarten. Veel plezier gewenst bij aanschaf en gebruik van een open mes.
ervik Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Welkom, en bedenk binnen korte tijd zitten ze in je beurs. Spreek uit ervaring groeten
mhharsta Posted February 2, 2015 Author Posted February 2, 2015 Allemaal bedankt voor het hartelijke welkom!
Recommended Posts