pk39 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Vanmiddag was ik bij mijn vertrouwde dorps-herenkapper. Bij het afrekenen wilde ik een verpakking Proraso ASB meenemen, maar deze had hij niet meer op voorraad. Hij attendeerde me op een het merk Sul Filo Del Rasoio Rigenera welke ASB hij mij zeker kon aanbevelen om eens te proberen. Ik heb wat op internet gezocht, maar kan weinig info vinden over dit merk. Zijn er mensen hier met ervaring met Sul Filo Del Rasoio Rigenera ?
Barbiere di Figaro Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 SFDR is een beetje luxe Proraso variant. Ze hebben recent wat nieuwe producten aan dit assortiment toegevoegd. Sul filo del rasoio betekent, zo je wilt "op het scherpst van de snede".
pk39 Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 Dank je voor de extra info. De ASB ga ik morgen zeker uitproberen, geur lijkt me prima in orde alvast!
highlander78 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Ik heb deze! Vind ik zelf erg prettig. Gebruik deze nu vaak na een slechte scheersessie. Prima verzorgend. Wel beetje vettig, maar dat vind ik bij razorburn wel prettig. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
pk39 Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 Vanmorgen mn nieuwe ASB uitgeprobeerd (zie sotd) en bevalt helemaal goed. Smeert lekker weg (ietswat dik) en frisse geur die tijdje blijft hangen. Ik blij, mn vrouw ook bij!
Recommended Posts