Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zelfs de scheermesjes wisselen met haar voeten, voor ze zover was zullen er aardig wat plakkertjes op de tenen gelegen hebben.

Posted

Wat een vertrouwen zeg! Vanaf foto 4 heeft de man wel een hoedje op. Hopelijk niet om het bloedbad te vermoffelen??

Posted
Waarom doet hij het niet zelf?!

Je hoofdhaar zelf scheren lijkt me nogal moeilijk omdat je niet ziet wat je doet (toch vooral in de nek), tenzij je met 2 spiegels gaat werken.

Maar ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik kan er ook volledig naast zitten natuurlijk :)

Posted

Je hoofdhaar zelf scheren lijkt me nogal moeilijk omdat je niet ziet wat je doet (toch vooral in de nek), tenzij je met 2 spiegels gaat werken.

Maar ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik kan er ook volledig naast zitten natuurlijk :)

Lijkt me inderdaad met de voeten een stuk simpeler als met een spiegel en een beetje op gevoel ;)

Posted

Lijkt me inderdaad met de voeten een stuk simpeler als met een spiegel en een beetje op gevoel ;)

Mijn toetsenbord is u dankbaar voor deze slok koffie.

Posted

Duidelijk geen ervaring met hoe Chinese mannen zijn Marcel?

In het begin is het een beetje aanmodderen met een handspiegeltje in je ene hand en het scheermes in de andere terwijl je kijkt naar het beeld in de spiegel achter je. Alle bewegingen die je immers maakt zijn omgekeerd en dat kan verwarrend werken. Echter na een paar weken is het net als je gezicht scheren, is zelfs makkelijker want je hoeft je huid niet aan te spannen.

Nog enkele weken later ben je in staat om het zonder spiegels af te kunnen, gewoon op gevoel zoals al werd aangegeven door kalerolf. Ik scheer mijn hoofd dagelijks, dubbel plezier!

Posted

Duidelijk geen ervaring met hoe Chinese mannen zijn Marcel?

Dat klopt, hoewel ik me daarbij wel een voorstelling kan maken.

Neemt niet weg dat hij wel een paar functionerende handen heeft, als die vrouw zich in haar tenen snijdt tijdens het verwisselen van het mesje kan ze a) niet meer fatsoenlijk lopen en b) niet meer fatsoenlijk scheren (en vast nog een hoop andere dingen niet). Tijd om de ongetwijfeld traditionele rolpatronen maar te laten voor wat ze zijn ;)