Jump to content

Gillette Wilkinson Sword Double Edge

dhm00

Recommended Posts

Ik kwam mesjes tegen tijdens mijn zoektocht met een apart merk "Gillette Wilkinson Sword"

mO1UL676zSmvQMhctyxlnVg.jpg

Je zou denken dat zijn 2 merken maar blijkbaar worden ze in India zo verkocht.

Hebben jullie enig idee waar deze mee zijn te vergelijken.

Ik ken de Wilkinson Sword classic mesje die ik erg fijn vind maar zou dit het zelfde zijn?

Ik zou ze graag uit proberen alleen om er meteen 50 aan te schaffen vind ik wel veel.

In India heeft Gillette de rechten van Wilkinson in bezit, vandaar. Volgens mij is dit de enige plek op aarde waar dat zo is. Ik ben zelf geen fan van Wilkinson mesjes; de meesten zijn me gewoon te bot hoewel ik dan wel een uitzondering wil maken voor 'the light brigade'; een destijds (maar nu dus niet meer) in de UK gemaakt mesje.

Ik heb deze Indiase Gillette/Wilkinsons wel geprobeerd maar wat mij betreft presteren ze onder de maat; gewoon (véél) te weinig scherpte in huis. Er zijn echter mensen die ze prima vinden scheren en je zult ze echt zelf moeten proberen om te weten of het iets voor je is. Advies over mesjes is waarschijnlijk het beroerdste soort van advies wat je krijgen kunt. UEKAZ!