Ga naar inhoud
Gast Gusto

Koken

Aanbevolen reacties

Niet direct koken maar toch gerelateerd; Anthony Bourdain is niet meer.

Werkelijk de enige eetprogramma's die ik met plezier uitkeek worden niet mee gemaakt en ik hoop dat dit bracht wat hij zocht maar ik vind het bijzonder jammer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, vermeende zelfdoding. Ik vond zijn reportages altijd erg prettig om te bezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad erg spijtig.. leuke programma om naar te kijken met heerlijk food, en om niet te spreken over de geweldige drankjes die hij naar binnen gooide.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Black Tigers in tempura, de rest van het beslag 's avonds gebruikt voor lekkerbekjes 

A.thumb.jpg.bbafaa0def21321d653bcab90b97747e.jpg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blijkbaar wordt er weinig meer gegeten, allemaal aan het sparen voor de komende vakantie? 😉

Snel even met het nieuwe damast scheermes vlees en groentjes gesneden en klaargemaakt

(Rundschenkel, broccoli, wortel en nog wat andere restjes van groenten, rijst. Aangevuld met zoetzure komkommer)

918134087_B-1.thumb.jpg.8a05ffc799da6b9ed56b8dd706f6cb65.jpg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier gister ivm verjaardag/ geslaagd zijn van vriendin een bbq voor 20pers. Helaas geen foto. Op de bbq lag.hele zalm van 4kg/ 5kg buikspareribs./ Boerenworst /saté en burgertjes en fijn stuk bavette. Samen met alle salades en drankjes een leuk vreetfestijn.(helaas als kok is het meeste weg voor je zelf hap kan nemen.)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, Rolf!

Hier een maaltijd, hoe kan het ook anders op de dag van Sint Jan, bestaande uit asperges, krieltjes, ham & botersaus!
De asperges vers uit het veld naast de camping, mmmm, heerlijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

van harte Rolf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alsnog van Harte Rolf!!

wij hebben vandaag rijst met varkenssate, sambal telor, gewokte groente gegeten.

34EAE947-C993-402F-B2D8-555110DA628D.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag op de camping mooi bbq weer. (Vermoed in heel Nederland).

Dus beetje turf en eiken voor de rook, rook waar sommige mede campinggasten over klaagde ...maar poep moeten ze maar niet naar de zelfde camping als mij gaan. 

Op het rooster lag heel simpel kilo zalm. 1 deel naturel en een deel honing dille. In het glas zat een heerlijk wit wijntje. Was genieten... (en nog genoeg over om de zeurders te laten proeven die zeuren niet meer maar vroegen wanneer weer.. )

f9b860b8d4f1719f49da32470d56d3ab.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@kalerolf Doe mij ook maar een stukje en ach een beetje rook? Hier staat net een berg afval in de brand ter grote van een voetbalveld🤣

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

[mention=202]kalerolf[/mention] Doe mij ook maar een stukje en ach een beetje rook? Hier staat net een berg afval in de brand ter grote van een voetbalveld🤣

Die berg afval zal meer stinken dan beetje rook die ik gaf. ;)
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was het plan gisteren naar Yerseke te gaan, belde mijn zoon, dat de BBQ klaar stond, dus dan vandaag maar. Ik ben zo plooibaar🤣1df6d482195f74eff5da9849e5a761eb.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Levensgenieters! 😎 Al tijden geen mosselen meer gegeten, flink ziek van geweest en sindsdien heb ik er niet echt behoefte meer aan. Toch een dezer weer eens klaarmaken.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Levensgenieters!  Al tijden geen mosselen meer gegeten, flink ziek van geweest en sindsdien heb ik er niet echt behoefte meer aan. Toch een dezer weer eens klaarmaken.
Doen! Ze zijn ondanks het warme weer prima.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mosselen zijn voer van de goden. Heb je na je eerste kater ook nooit meer een glas drank aangeraakt?

• Vind ik leuk 3
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alles behalve het vlees uit eigen tuin

1.thumb.jpg.32822706fc52893ee5e30db97e3838dc.jpg

2.thumb.jpg.7320f6f6642c1fedf2693f59b5616b47.jpg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Courgette soep van gele courgettes met nog wat worteltjes en pittige toestanden.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.