Guest Gusto Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik vraag me af, of klassieke scheerders, ook iets met lekker eten hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Klassieke scheerders in het algemeen, dat weet ik niet... maar ik mag graag lekker koken en lekker eten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Jazeker! Ik koken erg graag en lekker eten hoort daar ook bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik ben getrouwd met een Surinaamse vrouw (half Hindoestaans half Creool) en zij kan uit beide keukens lekker koken. Heb mijn vrouw daar niet op uitgezocht, maar het is wel een enorm pluspunt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik ben nu rundertong aan het koken Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik wel. Of dat werkelijk een relatie is, en geen willekeurige correlatie, weet ik niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 (edited) Ik ben getrouwd met een Surinaamse vrouw (half Hindoestaans half Creool) en zij kan uit beide keukens lekker koken. Heb mijn vrouw daar niet op uitgezocht, maar het is wel een enorm pluspunt Lucky bastard Edited January 29, 2015 by Gusto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Kook graag. Specialiteiten Italiaans Aziatisch en vis. Tevens grote stukken vlees. De rest is voor mijn vrouw, die Duits was en deze keuken natuurlijk goed beheerst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik ben getrouwd met een Surinaamse vrouw (half Hindoestaans half Creool) en zij kan uit beide keukens lekker koken. Heb mijn vrouw daar niet op uitgezocht, maar het is wel een enorm pluspunt Oh ja Remco. Wanneer mag ik met het gezin komen eten?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik ben getrouwd met een Surinaamse vrouw (half Hindoestaans half Creool) en zij kan uit beide keukens lekker koken. Heb mijn vrouw daar niet op uitgezocht, maar het is wel een enorm pluspunt Oh ja Remco. Wanneer mag ik met het gezin komen eten?? Lui kreng Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Niet lui, maar hou van Surinaams Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carloz Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik ben getrouwd met een Surinaamse vrouw (half Hindoestaans half Creool) en zij kan uit beide keukens lekker koken. Heb mijn vrouw daar niet op uitgezocht, maar het is wel een enorm pluspunt Met z'n allen naar Saka voor een meet&greet met diner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik zeg maar nix , ik kan niet echt koken , tover hele maaltijden uit pakjes/blikjes/zakjes maar ik vind eten wel lekker mits het gewoon is en voor mij gemaakt word. Ik hou niet van rauw/ rood vlees van binnen, niet van warm fruit in me eten, eigenlijk ook niet zo van sterke kruiden, niet van buitenlands, niet van rare combinaties en ik eet koolhydraat arm anders groei ik dicht. MAAR !!!!! Ik eet altijd aan een gedekte eettafel en ben dol op toetjes, IJs, Fruit , Vla , Yoghurt, noem het op en ik eet het op afgezien van rijstepap en gewone pap brintapap eigenlijk alle melkproducten waar de melk sterk in voorkomt [ lust ik ook niet melk en boter ] Maar verder ben ik erg leuk !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ohhhhhhhhhh en rooie wijn in het eten gruwel gruwel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ohhhhhhhhhh en rooie wijn in het eten gruwel gruwel Ben ik ff blij dat ik een paar glazen ruby port bij de sukadelapjes gegooit heb. Kan het toch nog lekker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Mijn vrouw komt uit Bali en werkt nu in Nederland in een Toko als kokkin dus het eten is hier erg lekker. Buiten dat kan ik ook vrij aardig koken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FairArie Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Als ik tijd heb, mag ik graag koken. Heerlijke ontspanning, glaasje erbij, muziekie aan. Lekker met verse ingrediënten aan de slag. Hoeft niet eens moeilijk en mag gerust alcohol in. Hier staan nu de stoofpeertjes op het petroleumstel te stoven in de gluhwein. Maar in deze tijd van het jaar hachee, kip met wijn (coq au vin klinkt toch anders), stooflappen in rode wijn. Heerlijk! Regelmatig heerlijk uiteten, ik hou ervan. Wijntje erbij, gelukkig een goed restaurant op fietsafstand. Van de week nog heerlijk Japans wezen eten in een hotelletje in Amsterdam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 ik eet koolhydraat arm anders groei ik dicht. MAAR !!!!! Ik eet altijd aan een gedekte eettafel en ben dol op toetjes, IJs, Fruit , Vla , Yoghurt Je moet dringend eens nakijken hoeveel koolhydraten in die toetjes zitten Mevr. de Barbiere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Mijn vrouw komt uit Bali en werkt nu in Nederland in een Toko als kokkin dus het eten is hier erg lekker. Buiten dat kan ik ook vrij aardig koken. Geen ambities om in Bali te gaan wonen? Als er een plaats is die je als paradijs kan bestempelen is het dat wel, zowel de mensen, het eten als de omgeving. Om on topic te blijven, ik kook hier meestal en dan vooral aziatische keuken, de vrouw doet hollandse pot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Lekker eten ja, koken zo nu en dan. Maar ik laat graag voor me koken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Mijn vrouw komt uit Bali en werkt nu in Nederland in een Toko als kokkin dus het eten is hier erg lekker. Buiten dat kan ik ook vrij aardig koken. Geen ambities om in Bali te gaan wonen? Als er een plaats is die je als paradijs kan bestempelen is het dat wel, zowel de mensen, het eten als de omgeving. Nauw Ron, het is inderdaad een paradijs en over een aantal weken zit ik er weer voor 3 weken, heerlijk kan niet wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Er is noks mis met Coq au Vin meneer fairarie. Hachee vertaal je toch ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Bij deze nodig ik mijzelf ook uit bij familie Kamp en familie Snuff Niet allemaal tegelijk, ik ga eerst bij de familie sakasaka fawaka eten Ron, kunnen we ook een trip op de motor naar Westvleteren maken? Of is dat te ver? Ik heb zelf wel een helm om achterop te zitten Dan laten we de vrouwen wel thuis of op een braderietje ofzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 (edited) De nieuwe koekepan is binnen (De Buyer Carbone Plus koekenpan ø 36 cm) Eerst naar de sportschool (ding is loodzwaar) Edited January 29, 2015 by Gusto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Bij deze nodig ik mijzelf ook uit bij familie Kamp en familie Snuff Niet allemaal tegelijk, ik ga eerst bij de familie sakasaka fawaka eten Ron, kunnen we ook een trip op de motor naar Westvleteren maken? Of is dat te ver? Ik heb zelf wel een helm om achterop te zitten Dan laten we de vrouwen wel thuis of op een braderietje ofzo Ja ja Marco, ik zal het eens aan mijn vrouw vragen. lust je dat wel dan Balinees eten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts