LarsS Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Dag allemaal, Ik zal me eerst eens voorstellen, Ik ben 29 jaar oud getrouwd en vader van 2 schatten van kinderen. Na het gehannes met steeds maar nieuwe scheermesjes te kopen en na een cadeau van de vrouwe des huizes om me te laten scheren op de klassieke manier, ben ik helemaal om om ook klassiek te gaan scheren. Ik wil graag van jullie kennis gebruiken maken om me in te lezen in de do en don't wat betreft het klassieke scheren. Ik lees jullie reacties graag tegenmoet.
Timothy27 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Welkom, en veel plezier met de ontdekkingsreis.
Snuff Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 welkom, niet alleen twee schatten van kinderen maar je vrouw mag er ook wezen, zo'n mooi cadeau, daar moet je mee aan de slag!
PI56 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Welkom Lars. En veel lees en scheerplezier toegewenst.
talibeard Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Welkom Lars. Hou jij je portemonnee maar bij de hand, helpen wij je wel uit de (scheer-) brand!
LarsS Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 Bedankt voor de reacties. Welkom Lars. Hou jij je portemonnee maar bij de hand, helpen wij je wel uit de (scheer-) brand! Deze komt heel mooi uit, bij de aankoop van de mijn eerste klassieke scheerspullen. Ik scheer al vanaf me eerste dons haartjes met G....mach 3 en hun opvolgers, maar heb tot nu altijd schuim gebruikt. Dus alle tips zijn welkom!! Ik zal mee eerst helemaal inlezen voor dat ik vragen ga stellen
cutthroat Posted March 2, 2015 Posted March 2, 2015 Ook namens mij nog een welgemeend van harte welkom!
Recommended Posts