Mooly Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 De nieuwe Gillette Fusion Proglide.... MET FLEXBALL TECHNOLOGIE?
Snuff Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Vooruitgang? Gek, hoe meer ik terug ga in de tijd qua scheergerief (DE-SE-Straight) hoe beter mijn scheerervaringen zijn, zal wel aan mij liggen.
efsk Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Het enige nut wat het wat mij betreft heeft is dat het mijn gelijk aangaande mijn afkeer van innovatie aantoont.
LookOut Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Heb ik een tijdje geleden op YouTube al gezien, kon het toen ook niet geloven. Maarja voor die innoveerders is het zo dat: hoe meer de krabber de contouren van je gezicht volgt, hoe beter. En de gewone mens gelooft dat dan ook, maar wij weten wel beter
antonius Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Het ennigste wat ik er van zeg dat ik het met snuff eens ben. Gr ton
marco Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Is voor mensen die motorisch gestoord zijn ofzo denk ik....
Noxa Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Het is een soort slant bar principe denk ik. Mesje staat net onder een hoek.
Mooly Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 Denk een manier om meer geld te verdienen
LookOut Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Het is een soort slant bar principe denk ik. Mesje staat net onder een hoek. Ik denk dat je de foto verkeerd interpreteert. Misschien helpt een filmpje meer om een beeld te krijgen: [bBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=X6WvdJn9e60[/bBvideo]
PI56 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Dit impliceert iets nieuws, wat beter, sneller, handiger scheert. Wat een hoog "hebben, hebben" gehalte moet genereren. En dus weer meer inkomen voor Gillette. Maar dat geldt voor heel veel producten van heel veel fabrikanten. En het gepeupel trapt daar steeds weer in, totdat het verzadigd is en de fabrikant weer met iets komt wat weer beter (maar niet heus) is. Begint het spel opnieuw.
cintoonnik Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Altijd leuk dat in slow motion dingen precies doen wat ze zeggen te doen, haren optillen en afsnijden voorbij de wortel, je huid al verzorgen voor het schuim uit de bus is.....maar heb me nog nooit zo glad en fris gevoeld na een DE beurt met een mesje van 21 cent....heb nu 4 mensen van de gillette af gekregen...geen spijt!
Marcel Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 ....totdat het verzadigd is en de fabrikant weer met iets komt wat weer beter (maar niet heus) is. Begint het spel opnieuw. Niet toevallig vallen dat soort "vernieuwingen" regelmatig samen met het verlopen van patenten
Snuff Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Ik denk dat je de foto verkeerd interpreteert. Misschien helpt een filmpje meer om een beeld te krijgen Bedankt voor het filmpje. Het lijkt me net als zo'n moderne auto, je schakelt niet meer, je hoeft alleen maar het stuur lost te laten om in te parkeren, enz.... 'k zit net zo lief in mijn salonzetel thuis, is geen pieter meer aan op die manier.
Shaving Silly Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Is voor mensen die motorisch gestoord zijn ofzo denk ik.... Ja denk ik ook of die mensen die zich in de auto scheren en over hobbels en bobbels rijden ???
c0ldc0ne Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Ze konden er moeilijk wederom 2 mesjes bij zetten, dus was het tijd voor een andere nodeloze innovatie. Zal mij benieuwen wat deze moeten kosten vergeleken met de Fusion mesjes.
marzman Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Wouw, een buigend stuk plastic waardoor het zich aanpast aan de countouren van mijn lichaam. Met dat argument kun je goedkope, doorzakkende tuinstoelen ook als inovatief verkopen. Ik denk dat je de foto verkeerd interpreteert. Misschien helpt een filmpje meer om een beeld te krijgen Bedankt voor het filmpje. Het lijkt me net als zo'n moderne auto, je schakelt niet meer, je hoeft alleen maar het stuur lost te laten om in te parkeren, enz.... 'k zit net zo lief in mijn salonzetel thuis, is geen pieter meer aan op die manier. Een salonzetel die me naar mijn werk brengt terwijl ik salonzetel dingen kan doen zouden ze aan mij dan wel weer kunnen slijten
Guest Gusto Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Een nieuwe manier, om je veel geld, uit je zak te kloppen
marco Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Eigenlijk doen ze zichzelf geen eer aan met de vergelijking in het filmpje. Als je ernaar kijkt zoals de gemiddelde consument die hier genoegen meeneemt, dan geven ze eigenlijk toe dat hun veel te dure "ouderwetse" fusion systeem ruk is.....
SakasakaHeyhey Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Smaken verschillen; maar wat een lelijk ding zeg! Als je snel kijkt, is het net een libelle zonder vleugels.... zouden de krabbers naast het vak van de Always liggen
Noxa Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Het is een soort slant bar principe denk ik. Mesje staat net onder een hoek. Ik denk dat je de foto verkeerd interpreteert. Misschien helpt een filmpje meer om een beeld te krijgen: [bBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=X6WvdJn9e60[/bBvideo] Ok dat verheldert een hoop. Niks nieuws dus.
LookOut Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Zal mij benieuwen wat deze moeten kosten vergeleken met de Fusion mesjes. Voor zover ik gezien heb, gebruikt die nieuwe Fusion dezelfde mesjes van de Fusion Proglide die nog geen Flexball heeft. Nuja, ze kunnen ze ook niet blijven duurder maken he ... toch??
Noxa Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Op zich best slim, de innovatie wat betreft mesjes staat wel zo'n beetje stil. Dus dan maar de mensen motiveren een nieuw houdertje te kopen.
c0ldc0ne Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Op zich best slim, de innovatie wat betreft mesjes staat wel zo'n beetje stil. Dus dan maar de mensen motiveren een nieuw houdertje te kopen. De kritiek op gebrek aan innovativiteit bij Gilette heeft dan ook meestal betrekking op de producten, niet zozeer op de marketing.
Recommended Posts