Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Heb in een iets te enthousiaste bui 100 voskhod mesjes gekocht. Ze bevallen uitermate goed, daar niet van, maar samen met de Feathers en de andere mesjes is het een beetje veel van het goede - ik wil ook nog andere mesjes kunnen proberen zonder schuldgevoel!

Dus hier het aanbod: PB je adres en ik zal een doosje je kant op sturen, met als enige voorwaarde dat je een review schrijft zodra het mesje getest is :)

Omdat ik er zelf nog wel een paar wil overhouden en nog wat vrienden wil voorzien heb ik 5 0 doosjes (van 5) in de aanbieding, dus wees er snel bij!

Edited by Guest
Posted

Sympathieke actie Huib. Ik pas echter want ik heb ze zelf hier liggen. Probeer er maar iemand anders blij mee te maken.

Posted

Een mooie actie, maar zelf heb ik ze ook al gebruikt en vind ze glad en zonder irritatie scheren.

Een mesje waar je zo'n vier a vijf keer toch zou moeten halen.

Ook ik heb er nog twee gevonden vandaag, dus maak er maar iemand anders blij mee.

Posted

Vandaag ben ik er eindelijk aan toegekomen om postzegels en enveloppen te kopen, morgenochtend gooi ik ze in de bus!

Posted
Ahh, toevallig deze mesjes van jou gekocht via marktplaats

Kijk :) Wil je ze via Marktplaats kopen, of heb je zin om een review te schrijven als je ze getest hebt?

Posted
Ahh, toevallig deze mesjes van jou gekocht via marktplaats

Kijk :) Wil je ze via Marktplaats kopen, of heb je zin om een review te schrijven als je ze getest hebt?

ik schrijf graag een review!

Posted

De eerste lading mesjes is gister op de bus gegaan. Ik ben zo stom geweest niet direct een voorraadje postzegels en enveloppen in te slaan, dus de volgende zending laat nog een dag op zich wachten.

On related news: alle doosjes zijn vergeven! Ik ben benieuwd naar de reviews :)

Posted

Yeah! De buurman komt net een enveloppe brengen met de mesjes 8-)

Postbode had gisteren kennelijk "iets" in zijn ogen en de enveloppe verkeerd bezorgd. De buurman had het "per ongeluk" open gemaakt :? ja, ja "per ongeluk" :evil:

Maar, hij was wel enthousiast dat ik nog van die ouderwetse mesjes gebruikte. Kreeg gelijk een heel verhaal dat hij dat niet kon omdat hij bij Philips had gewerkt :shock::roll: en bla bla bla. Dag buurman!

Zo maar eens kijken of hij nog steeds voor de deur staat de orakelen :ugeek:

Posted

Is maar net hoe je het bekijkt. Moet ik dan ook een baard laten staan omdat één van mijn werkgevers die heeft? Of moet ik ook van mijn vrouw scheiden en met een man trouwen omdat mijn "broodheren" (op zich grappig, want ik werk ook in een lunchroom...) een getrouwd homostel zijn?

Ik vind het belachelijk dat iemand niet zijn eigen keuze kan maken vanwege zijn werkgever. We wonen hier toch in een vrij land?

Posted

Wat jij wilt oscar. Ik vind alles best.

Maar goed, dan zal ik een voorbeeld geven in dezelfde context.

Mijn werkgever verkoopt belegde broodjes, mag ik dan thuis nog aardappels eten? Of moet ik loyaal zijn en niet anders eten dan de broodjes van de zaak?

Maar het is duidelijk dat jij precies weet wat ik wel of niet snap en wel of niet mag zeggen.

Wie heeft het hier over fatsoen?

Ik geef slechts aan dat ik het een belachelijk argument vind. Mag dat ineens niet meer?

Jij zei dat hij het niet kón gebruiken, niet dat hij het zelf niet wilde gebruiken.

Sorry dat ik mijn mening gaf, stoute Marco. Ik zal het niet meer doen.

Posted

Ik vind het belachelijk dat iemand niet zijn eigen keuze kan maken vanwege zijn werkgever. We wonen hier toch in een vrij land?

Wie zegt er dat hij zijn eigen keuze niet kan maken? Waarom haal je gelijk "het vrije land" er weer bij? Vind ik zo'n wanhoopsexcuus; onder het motto van vrij land en vrijheid van meningsuiting moeten fatsoen en moraal wijken? Het is duidelijk dat je het niet helemaal snapt en besluit feit en mening door elkaar te halen. Wat hebben die baard en dat homostel er mee te maken?

Ik zal het uitleggen anders gaat dit wederom een heel verkeerd eigen leven leiden. Het gaat erom dat je kiest voor de producten van jouw werkgever en niet die van je concurrent. Deze man heeft in zijn actieve arbeidsleven een behoorlijke bijdrage geleverd aan de onderzoeks- en ontwikkelingafdelingen van Philips en dan met name op het gebied van de persoonlijke verzorging. Uit loyaliteit zal hij altijd voor de Philips producten kiezen. Hij is van een generatie waar je het arbeidsleven lang loyaal bleef aan de werkgever en de werkgever was loyaal naar de werknemers.