Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik ben op dit forum gekomen omdat ik een aantal vragen heb ten aanzien van het scheren en mijn interesse is gewekt. Sinds een paar weken laat ik mijn baard staan. Onlangs ben ik naar een barbier geweest die me volgens de traditionele manier heeft geschoren, met opgeklopte scheerzeep. Daarna een heerlijke olie / balsem. Dat was heerlijk. En wat een verschil met de manier waarop ik het tot nu toe deed, met dure mesjes en scheerschuim uit een spuitbus. Voortaan wil ik me op die ouderwetse manier gaan scheren!

Gilbert

Posted

Van harte welkom! Als je in eerste instantie met een veiligheids scheermes aan de gang wilt, kijk dan eens onder "Help" in het subforum "Probeerset".

Posted

Welkom Gilbert!

Posted
Welkom!

EN welke kant ga je op, de straight of de safety razor, of beiden?

Ik heb me nog niet verdiept in de verschillen... ;)

Posted
Van harte welkom! Als je in eerste instantie met een veiligheids scheermes aan de gang wilt, kijk dan eens onder "Help" in het subforum "Probeerset".

Dank je, goede tip!

Posted

Dank voor het geweldige welkom!

Nog een vraagje, kan ik mijn wachtwoord veranderen en zoja, waar? Ik heb het (nog) niet kunnen vinden...