Gilbert Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 Hallo, Ik ben op dit forum gekomen omdat ik een aantal vragen heb ten aanzien van het scheren en mijn interesse is gewekt. Sinds een paar weken laat ik mijn baard staan. Onlangs ben ik naar een barbier geweest die me volgens de traditionele manier heeft geschoren, met opgeklopte scheerzeep. Daarna een heerlijke olie / balsem. Dat was heerlijk. En wat een verschil met de manier waarop ik het tot nu toe deed, met dure mesjes en scheerschuim uit een spuitbus. Voortaan wil ik me op die ouderwetse manier gaan scheren! Gilbert
QuantumCat Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 Welkom! EN welke kant ga je op, de straight of de safety razor, of beiden?
PI56 Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 Welkom Gilbert. Veel plezier met het oude scheren.
talibeard Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 Welkom Gilbert en veel plezier met lezen schrijven en scheren!
CeesT Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 Welkom Gilbert, veel lees- en schrijfplezier hier.
cutthroat Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 Van harte welkom! Als je in eerste instantie met een veiligheids scheermes aan de gang wilt, kijk dan eens onder "Help" in het subforum "Probeerset".
Gilbert Posted January 23, 2015 Author Posted January 23, 2015 Welkom! EN welke kant ga je op, de straight of de safety razor, of beiden? Ik heb me nog niet verdiept in de verschillen...
Gilbert Posted January 23, 2015 Author Posted January 23, 2015 Van harte welkom! Als je in eerste instantie met een veiligheids scheermes aan de gang wilt, kijk dan eens onder "Help" in het subforum "Probeerset". Dank je, goede tip!
Gilbert Posted January 23, 2015 Author Posted January 23, 2015 Dank voor het geweldige welkom! Nog een vraagje, kan ik mijn wachtwoord veranderen en zoja, waar? Ik heb het (nog) niet kunnen vinden...
efsk Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 gebruikerspaneel -> profiel -> accountinstellingen
Recommended Posts