Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Snuff

Duur en mooi?

Aanbevolen reacties

Ach! Van Joosts favoriete custombouwer nota bene!

(ik ben me even aan het verstoppen voordat de Westlander toorn hier losbarst)

Die zit nog onder de verf, behang en plaksel, gelukkig maar want hier zou hij niet vrolijk van worden :lol:

De prijs ligt hem volgens mij in het feit dat er nog altijd mensen rondlopen die zich gek laten maken door een naam op bepaalde forums en niet te vergeten de bijpassende kleur van het lemmet en de parelmoer, en natuurlijk de zeer mooie pins, gewoon uit de kunst! ;)

Heb twee Livi's gehad en het is .... sorry ..... rommel (of ik had net pech met deze, dat kan natuurlijk maar een derde zal er nooit komen).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heren ik stel voor dat jullie de kale koppen bij

elkaar steekt. :mrgreen::mrgreen:

Zorg dat je een oud plankje zoekt, wat oud ijzer freest, en dit

op de diverse fora naar voren brengt als design.

Verzin er een heftige naam bij en verkopen voor grof geld.

Alles natuurlijk voor het goede doel.

Weet zeker dat als jullie het exclusief laten overkomen dat het opbrengt.

Natuurlijk alleen via web verkoop en in vreemde valuta.

Zoiets zal ook met dit "werktuig" gebeurt zijn

Werkt geheid.

Groeten Ervik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lukt het vorige niet dan weten we wie de schuldige zijn.

Groeten Ervik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een wanstaltig ding zeg! Of zoals ze bij onze zuiderburen zo mooi kunnen zeggen: degoutant!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heren ik stel voor dat jullie de kale koppen bij elkaar steekt. :mrgreen::mrgreen:

En hup! Daar word ik alweer buitengesloten. :evil:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om niemand uit te sluiten had ik het over kale koppen.

zij die nog goed voorzien zijn hebben een optie.

@efsk als je nog haar hebt, ik heb laatst hier ergens een straight gezien,

van maar een paar dollar.

900$ wel te verstaan.

Interesse, zie bovenaan, blz 1

Groeten Ervik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een goed idee: Ik behoud mijn weelderige haardos en dan camoufleren jullie je kalende kruinen maar met het Haagse standaard kapsel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

bericht verwijderd als overtollig

aangepast door Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ach! Van Joosts favoriete custombouwer nota bene!

(ik ben me even aan het verstoppen voordat de Westlander toorn hier losbarst)

Richard, ik schrok me helemaal rot toen mijn favoriete custombouwer ten tonele werd gevoerd. Ik dacht ver.omd dat je refereerde aan Brian Brown, Stuart Kerr of Robert W. (alhoewel de laatste ook wel eens de fout in kan gaan maar zo een heb ik er gelukkig niet).

Ik kwam bijtijds bij zinnen toen ik op de tang van het ding de handtekening van die obsolete Italiaanse potsenmaker las. En een zucht van opluchting ontsnapte mij. Waarmede de fut tot mezelf opwerken naar een Westlands toornniveau eruit was :D

Overigens Ron, de kwasten zijn even neergelegd. Maar nog steeds druk. Gisteren van zoon J te horen gekregen dat we nu we vanuit Aruba ook nog zes dagen naar Bogota en Cartagena (ook Colombia) gaan, ik de dagindeling daar mocht verzorgen. En als ik eenmaal aan het lezen ben. . . . . .

En dan ook nog er tussendoor over bakpannen lullen zoals vanavond gebeurde in de forumindex Overige Discussies topic Koken. . . . . :)

J

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is duidelijk dat de vele karweien je goed hebben gedaan, wat een ingetogen reactie op dit mes! :lol: (of was dit in eerste instantie het verwijderd bericht?)

Dat wordt een mooie reis maar ik vrees dat de desbetreffende heer bij terugkomst wel twee keer per dag op de fiets zal moeten stampen om alles enigszins weer in vorm te trekken ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vermoed dat Joost al zijn grieven jegens een zeker messenmaker hier reeds lang gespuid heeft. Wat resteert is een meewarig hoofdschudden. Ook dat is, zeker bij het onderhavige stukje lelijkheid, bijzonder op zn plaats.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die heeft ons al lang verlaten en beperkt zich nu tot een ander niet nader te noemen forum om zijn wondertuigen de hemel in te prijzen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, meneer voelde zich niet serieus genomen en beledigd. Hij is vertrokken en niet meer terug geweest.

:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die heeft ons al lang verlaten en beperkt zich nu tot een ander niet nader te noemen forum om zijn wondertuigen de hemel in te prijzen.

Ook bij de Oosterburen geraakt meneer nog zo gelukkig van nadrukkelijk ook het in deze thread getoonde model scales dat het niet anders kan of zijn onderbroekje begint wat te plakken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.