efsk Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 KPEM kan ik nog net lezen, daar bleef het bij. For a mild & moist shave - Provides receipt of rich & stable foam aldus het verkooppraatje. Plastic tube van het soort dat in vorm blijft. Minigaatje met diameter van een millimeter, maar dat is genoeg om een klodder créme in een bakje te krijgen. Met de plisson en wat meer water dan ik gewoon ben een mooie bak schuim gekregen. Consistentie is prima: kleine belletjes, stevig, lang aanhoudend. De geur is... vreemd. Asfalt voert de boventoon, maar daarnaast staat mandarijn. Deze twee zitten los in het schuim, hebben niets met elkaar te maken en een verbindend element heb ik niet aangetroffen. De geur houdt na het scheren niet lang aan, wat ik prima vind. Welke ASB/AS te gebruiken laat ik aan de gebruikers daarvan over, ik gebruik dat spul niet. Scheereigenschappen zijn uitstekend, beter dan die van de vorige Russische créme hier door mij beschreven. Het schuim is wat verzorgender en rijker, en scheert uitstekend. Niet het idee dat de huid nog wat extra's nodig heeft na deze scheerbeurt. Los van de geur, als gezegd vreemd maar mij niet storend en dus prima, is dit een uitstekende créme.
talibeard Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Mooi. De geigerteller al naast de tube gehouden? Geintje, leuk dat zoiets (voor NL) exotisch goed bevalt en waarom ook niet? Scheren doen ze zich overal en een goede crème is niet zo ingewikkeld dat het niet ook uit Rusland kan komen, ze hebben tenslotte ook de lekkerste auto's Nu nog lekkere scheermesjes....
marco Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Jammer van die asfalt geur. Laten we eerlijk zijn, als je asfalt wil ruiken dan ga je wel de A12 liggen minetten ofzo (nou ja zeg!!). Maar als de mandarijn geur de boventoon voert, dan is het misschien best te doen. Eigenlijk missen we dat nog in andere scheerzepen; een goede mandarijngeur. Bedankt voor de review.
efsk Posted January 18, 2015 Author Posted January 18, 2015 Eigenlijk is asfalt niet helemaal juist bedenk ik me nu. Trekzalf, dat is het eerder. Dat heeft ook zo'n olie/teerachtige lucht. Wie weet, helpt deze scheercréme en passant tegen ingegroeide haartjes, meeëters en puistjes. Ik vind dat teer/asfalt/trekzalf ook zeker niet stuitend of storend, eigenlijk heeft het wel wat. Alleen die combi met mandarijnen...
marco Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Nou, een scheercrème welke ingegroeide haren helpt voorkomen zou zo gek nog niet zijn. Is het de combinatie van de geuren die dan tegenstaat, of hou je niet van de geur van mandarijnen in het algemeen?
efsk Posted January 18, 2015 Author Posted January 18, 2015 Wat ik schreef: de twee geuren bestaan los van elkaar en hebben niets met elkaar te maken: geen verbindend element. Dus wat je krijgt is trekzalf, en daar achteraan hobbelt dan een mandarijn. Te laat, te weinig, te eenzaam. Het is een combi die op mij bevreemdend werkt. Staat niet tegen, ik snap het gewoon niet.
Marcel Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Ik kreeg ineens het beeld voor ogen van een klassieke mop: lopen een tube trekzak en een mandarijn door de kalverstraat, zegt de een tegen de......
Recommended Posts