activ Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Hallo allemaal, Ik heet Patrick, en ga doorgaans onder de forum naam activ. Ik ben 36 jaar en werkzaam in de IT al project manager. Onlangs was ik 12,5 jaar bij mijn werkgever in dienst en kreeg ik de vraag wat voor cadeau ik leuk zou vinden, een Rolex vonden ze toch echt te gek dus na lang denken over een cadeau dat duurzaam zou zijn kwam ik op een start pakket voor scheren met een open scheermes. Het pakket is inmiddels binnen dus ik ben eens rustig aan het kijken voor informatie als aanvulling op het bokje dat er bij zat, vandaar dat ik hier ben. Tussen de oefen stukje met het open scheermes door scheer ik overigens met een double edge krabber. Tot op het forum, activ
Snuff Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Welkom, goede werkgever heb jij zeg! Moge je veel plezier beleven aan je cadeau.
talibeard Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Welkom Patrick; veel plezier zowel hier op het forum als met je nieuwe spullen!
SakasakaHeyhey Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Welkom Patrick. Leuk jubileumcadeau:mrgreen:
PI56 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Van harte welkom Patrick. Veel lees- en scheerplezier toegewenst. Welk mes heb je gekozen?
efsk Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Open mes ipv Rolex alsmede het gebruik van de Nederlandse taal. Twee plussen. Keurig. Welk mes, en foto's. Verders welkom.
CeesT Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Ook namens de scribent van dit epistel van harte welkom op dit fraaie en gezellige forum .
MisterT Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Van harte welkom Patrick, Enne veel succes met scheren T.
Recommended Posts