Beun Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Heren, Ik heb een tegoedbon van de Bijenkorf gekregen en zag dat ze daar ook scheerzepen/scheercrèmes verkopen van diverse parfumfabrikanten (Dior eau Sauvage crème, Bvlgari Black scheerzeep en een crème van Aramis). Heeft één van jullie hier ervaring mee?
marco Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Bvlgari heeft lekkere geuren, maar de scheerzeep kende ik nog niet. Misschien wel de moeite waard!
talibeard Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Ik heb wel de zeep (niet de crème) liggen van Aramis en die ruikt niet verkeerd maar nog geen oordeel want nog niet gebruikt.
PI56 Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Ik heb de Aramis creme. Even ruiken aan de tube gaf een aangename klassieke geur. De creme schuimt lekker op en beschermde goed bij het scheren met m'n open mes. Maar de geur op de huid. Verschrikkelijk vond ik het. Waar het aan lag weet ik niet. Even overwogen om de tube weg te doen, maar in het kader van "1 keer is geen keer" heb ik hem een paar dagen later weer gepakt, en wat denk je wat? Lekker. Hij is opgenomen in m'n zeeproulatie en als de tube leeg is overweeg ik zeker om een nieuwe aan te schaffen.
Beun Posted January 17, 2015 Author Posted January 17, 2015 Ik heb de Aramis creme. Even ruiken aan de tube gaf een aangename klassieke geur. De creme schuimt lekker op en beschermde goed bij het scheren met m'n open mes. Maar de geur op de huid. Verschrikkelijk vond ik het. Waar het aan lag weet ik niet. Even overwogen om de tube weg te doen, maar in het kader van "1 keer is geen keer" heb ik hem een paar dagen later weer gepakt, en wat denk je wat? Lekker. Hij is opgenomen in m'n zeeproulatie en als de tube leeg is overweeg ik zeker om een nieuwe aan te schaffen. Klassiek, hmm niet echt iets dat bij mij past. Bij klassiek denk ik meteen aan een hele zware geur.
PI56 Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Is beslist niet fris en fruitig. Ik vind het wel een zeep voor de wintermaanden.
Recommended Posts