efsk Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 (edited) Mannen! (Vrouwen ook) Vorig jaar ergens een Ever-Ready SE tegen het lijf gelopen en de afgelopen week dankzij de mesjes van Talibeard eindelijk eens mee geschoren. Het ding kwam in een verfomfaaid doosje: Opengeschoven is het niet minder verfomfaaid. Naast de krabber (waar een GEM-mesje inzit op het moment van fotograferen) ruimte voor een paar mesjes: Of het afgebeelde SE-mesje ook een Radio Blade is weet ik niet, maar wel van Ever-Ready. Deze heb ik maar niet gebruikt: Het hendeltje zit aan de klep en je duwt tegen de onderkant om de klep te openen: Zijkant voor de compleet: Patent Applied For. Geen idee welk jaar want dat staat nergens. De nokken aan de zijkanten schuift het mesje onderdoor: En dan nog van onderen: Het greepje kan erafgeschroefd, en het geheel lijkt verchroomd messing. Zo iemand weet welk specifiek model Ever-Ready dit is dan hoor ik dat graag. Mijn drie scheerervaringen met deze krabber tot nu toe: Éen, twee, drie. De krabber ligt op Shellac - Dude Incredible edit: lp-identificatie toegevoegd Edited January 17, 2015 by Guest
CeesT Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Intrigerend apparaatje Richard. Ik moet zoiets toch ook eens proberen .
Marcel Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Ik weet het niet zeker maar ik denk dat het een Shovel-head is, ook wel bekend staand onder de aanduiding "1924".
Snuff Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Ik weet het niet zeker maar ik denk dat het een Shovel-head is, ook wel bekend staand onder de aanduiding "1924". Inderdaad, dat is wel een van de agressievere SE's, veel mensen komen er niet mee weg. Guide Review
FairArie Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Mooi apparaatje Richard, succes met het gebruik. Is de kop breder dan een "gewone" DE of lijkt dat maar zo?
Recommended Posts