Jump to content

Marcel vakantie SOTD

Marcel

Recommended Posts

Op vakantie scheer ik me beduidend minder vaak en met veel minder variatie dan thuis. Gewapend met een Gillette New Improved Tuckaway, een Simpson Case, een verstuiver met Osage Rub, wat mesjes en twee zepen ben ik op vakantie gegaan.

Woensdag 10-7:

La Toja stick

Feather mesje

De rest van de setup

Vrijdag 12-7:

TFS LE Sensibilli

Feather mesje

Wederom de rest van de setup.

Maandag 15-7:

La Toja stick

Feather mesje

De bekende andere onderdelen.

Wordt wellicht vervolgd, ik ben nog t/m zaterdag op pad.

Nee hoor, dat past allemaal makkelijker in een redelijk kleine toilettas. De Tfs zeep is het grootste onderdeel. De krabber is erg klein en zit in een mini reisdoosje. De kwast is een reiskwast met reiskoker.

Ik heb bij een plaatselijke Carrefour nog wel even een stick Palmolive op de kop getikt. Doe eens gek dacht ik ;)

Ik weet niet of Monsavon in België wordt verkocht. In ieder geval niet in deze winkel.

Wel zag ik Wilkinson in de blauw plastic tub, een Wilkinson varkensharen kwast, Aqua Velva aftershave en Denim aftershave.

Monsavon wordt volgens mij niet in Belgie verkocht, alleen in Frankrijk. Er worden wel redelijk wat cremes verkocht die je in Nederland niet hebt. William, Wilkinson en ook de Wilkinson Puck. En alluin voor 1 euro 60 in de Delhaize ;-)

Vanochtend de laatste scheerbeurt van deze vakantie:

La Toja stick en een Iridium mesjes. Met het huidige weer ben ik niet erg zuinig met de Osage Rub, die eveneens dienst doet als verlichting van brandnetel ellende bij m'n oudste dochter :D