Ga naar inhoud
Pastapipo

De Slowchat

Aanbevolen reacties

ChrisVanMeer schreef 3 uur geleden:

Wachten op de rioolservice....lijkt erop dat we last hebben van een (totale) verstopping.

Oei dat is heel vervelend hopen dat er snel actie ondernomen wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik ze afgebeld voor vanavond.

Ze zouden tussen 15.00 en 17.00 komen, maar nu nog niemand gezien.

Al die herrie moet ik hier niet 's avonds, zeker niet voor de kinderen.

Morgen nieuwe kans.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu maar hopen dat iedereen het kan ophouden ;-) Ah morgen is het een stuk goedkoper moet je maar denken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet er alles van ! + nog een verstopping in de keuken. In een paar maanden tijd 3x vd Velden rioolbeheer over de vloer gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vertstopping is inmiddels verholpen, maar aan beide kanten van het huis moeten er rioleringsbuizen vervangen worden omdat daar scheuren in zitten.

Het euvel is voor nu even verholpen (doorgespoten) maar de werkzaamheden en de daarbij behorende kosten niet...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

nou. ik zie je wolfman en charcoal en paradigm wel op de markt verschijnen dan.

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 5 uur geleden:

Vertstopping is inmiddels verholpen, maar aan beide kanten van het huis moeten er rioleringsbuizen vervangen worden omdat daar scheuren in zitten.

Het euvel is voor nu even verholpen (doorgespoten) maar de werkzaamheden en de daarbij behorende kosten niet...

Heb ik ook (aan één kant) gehad toen in nog in de Betuwe woonde en daarom dit advies Chris controleer waar de buizen gescheurd zijn en waar de erfgrens loopt. Ik had geluk want het bleek dat het euvel net iets voorbij mijn erfgrens bevond op gemeente terrein en zij dus vervolgens voor de kosten van het herstel moesten opdraaien. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor het advies @Hanskoning, maar helaas bevinden beide breuken zich volledig binnen onze eigen erfgrens en is de hoofdaansluiting naar het riool ook nog prima in tact. Helaas geen kosten te verhalen op de gemeente.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze moesten me weer hebben hoor de heren van de post 🙄

Kijk ik op de tracking van een pakje uit de US die al lange tijd op de douane lag en wat zie ik?

687505266_Schermafbeelding2018-12-13om11_55_02.thumb.jpg.6ffbb07b50b8c5941f76ec9fb7ef3453.jpg

Laat ik op het uur waarop het zogezegd aangeboden werd in de garage bezig zijn geweest met mijn fiets schoonmaken dus iedere auto die stopt moet ik gewoon zien. Er is ook niet aangebeld, geen briefje achtergelaten, niks! En ik heb een foto van het pakje waarop het duidelijk zichtbaar is dat mijn adres correct is vermeld op het pakje vooraleer het verzonden werd. Reactie deze morgen bij de post, het spijt ons meneer, kunnen wij niks aan doen 😫

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar na regen komt zonneschijn, door omstandigheden was de knot van mijn Thäter borstel stuk gegaan, contact genomen met Stefan van Nassrasurshop en jawel hoor gelijk antwoord, U krijgt gewoon een nieuwe of kan ook kiezen om het bedrag terug te krijgen op uw rekening 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 10 minuten geleden:

Ze moesten me weer hebben hoor de heren van de post 🙄

Kijk ik op de tracking van een pakje uit de US die al lange tijd op de douane lag en wat zie ik?

687505266_Schermafbeelding2018-12-13om11_55_02.thumb.jpg.6ffbb07b50b8c5941f76ec9fb7ef3453.jpg

Laat ik op het uur waarop het zogezegd aangeboden werd in de garage bezig zijn geweest met mijn fiets schoonmaken dus iedere auto die stopt moet ik gewoon zien. Er is ook niet aangebeld, geen briefje achtergelaten, niks! En ik heb een foto van het pakje waarop het duidelijk zichtbaar is dat mijn adres correct is vermeld op het pakje vooraleer het verzonden werd. Reactie deze morgen bij de post, het spijt ons meneer, kunnen wij niks aan doen 😫

Daar wordt je toch helemaal gesjochen van Snuffie. :evil:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Depressief jongen .... het heeft geen naam ..... denk dat ik nog maar op een knopje ga drukken ;-) 

Krijg ik net het bericht dat het pakje van Rob ook retour komt naar mij terwijl het adres wel goed was ARRGGHHH..... 😫

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had een keer bij een bestelling dat ik de bezorger voorbij mijn huis zag rijden en even later een mail kreeg dat ik zogenaamd niet thuis was.... Vervolgens 2 maanden rompslomp gehad voor ik het uiteindelijk binnenkreeg.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.