Jump to content

De Slowchat

Pastapipo

Recommended Posts

Welkom in het slowchat topic!

Deze SC is een plek waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt!

Klets hier gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit om gezellig mee te praten hier.

Mijn gras is toch dood nu :). Heb vanmorgen de planken voor mijn nieuwe haardhout hok staan beitsen, wat een bout klus is dat toch.

Vanmiddag lekker Wakeboarden!!

Is er eigenlijk al een simpele how to sectie voor beginners? Lijkt me wel handig om vrienden/familie en kennisen aan te kunnen rijken als guideline. Of is men in veronderstelling dat er al genoeg te vinden is op de interwebs?

haha, mijn gras is ook zo dood als een pie. kunstgras is inderdaad wel makkelijk als het er eenmaal ligt, maar is wel een behoorlijke investering.

Hoe lang voordat kunstgras weer vervangen moet worden door slijtage of is dat verwaarloosbaar?

haha, mijn gras is ook zo dood als een pie. kunstgras is inderdaad wel makkelijk als het er eenmaal ligt, maar is wel een behoorlijke investering.

Hoe lang voordat kunstgras weer vervangen moet worden door slijtage of is dat verwaarloosbaar?

Verwaarloosbaar geloof ik. Denk dat het makkelijk een jaartje of 10 a 15 er ligt als het niet langer is.

Niet echt verbouwen. Meer flink opfrissen. Ik heb het huis van mijn opa gekocht en er is vrij veel verouderd. Nieuwe vloeren, verfen en beitsen. Echt alles moet aangepakt worden. Ik werk vrij veel dus ik heb die tijd ook echt wel nodig. Gewoon kamer voor kamer. :)

Bestaat dat nog, IRC... damn...

Grr... zit al een hele tijd te wachten op een antwoord van iemand wie een mooie mes te koop had... Krijg maar geen antwoord... Ach ja...

Nog 2 dagen werken, en dan vakantie jonguhss,,, :) Lekker vrij, en met het weer hier in NL zit het wel goed voorlopig daar we niet weg gaan :)