Jump to content

Alweer een nieuw lid!

Paljas

Recommended Posts

Beste Heren (Dames),

Na enkele weken meelezen is het dan toch zover gekomen dat ik me heb geregistreerd. Daarna was ik in de veronderstelling dat ik al in het Welkom forum had gepost, maar dat bleek niet zo te zijn. Bij deze!

Ik ben nu een krap jaartje aan het wetshaven - safety razor - na een lange periode van elektrisch scheren. Ook ik heb zo'n verhaal van 'altijd scheerergernissen en -irritatie' waar ik nu een goede en leuke oplossing voor heb gevonden.

Ik vind het leuk dat er een mooi Nederlands forum is en hoop dat ik hier en daar wat kan bijdragen :)

@FairArie: Als kleine man was ik van het 1e model erg onder de indruk; het logo - nog steeds een mooi logo, de opvolgers zijn imho minder - is ooit mijn default avatar image geworden.

@Snuff: Nee, dat was ik niet van plan ;)

Dank voor het welkom ook!

Ik heb op best een aantal fora mijzelf aangemeld en geïntroduceerd - verscheidene themas/hobby's - en nergens heb ik zoveel reacties op m'n welkomsttopic gehad. Dat doen jullie goed!

Dank nogmaals :)

Beste Heren (Dames),

Da's goed.

Ik ben nu een krap jaartje aan het wetshaven - safety razor -

Ik vind het leuk dat er een mooi Nederlands forum is en hoop dat ik hier en daar wat kan bijdragen :)

Dan bedoel je vermoedelijk natscheren en veiligheidsscheermes. :geek:

Los daarvan: Hoi!

Mijn fout Paljas; ik dacht aan de Scheerwinkel maar die zit niet in Delft maar in Leiden........

We zullen het er maar op houden dat die plaatsen vanuit mijn hoek van het land hetzelfde pot nat is.... ;)

Ach, dat hebben wij hier ook hoor Harrie...

Helmond, Boxtel, Middelbeers, Baarschot, allemaal ergens in het zuiden waar ze met een gekke G praten en veel bier drinken, vooral zo rond carnaval en de Tilburgse kermis :D

Verrekte appentjoek menneke!

(Uiteraard met een hele vette knipoog, ik ben namelijk gek op Brabant en ook in het bezit van Brabants bloed ;) )