Jump to content

Voorstellen - Beginner

Sanderrr

Recommended Posts

Hallo allemaal,

na hier wat gelezen hebben toch alvast lid geworden.

Als ik het hier zo lees ben ik nog een absolute beginner, maar ik hoop veel te gaan leren de komende maanden (en jaren...).

Wist helemaal niet dat er zoveel verschillende producten en technieken bestaan!

Klopt het dat het hier alleen over scheren gaat, en niet zozeer over baardverzorging enzo?

Hoi!

Het gaat hier over scheren en aanverwanten, baarden proberen we nu juist te voorkomen tenzij om te ervaren hoe het is die met een welgemikte haal van het mes van het gelaat te verwijderen.

Echter! Als je je scheert doch een gecultiveerde sik onderhoudt, niet mijn ding maar ik zal het niet tegen je gebruiken, en deze sik onderhoud je met snorrenwax, baardenborstels, pincetten en weet ik wat meer, dan, en alleen dan, is het je toegestaan daar wat over te schrijven, met name daarom, omdat ik iedere keer opnieuw geintrigeerd naar de tubes hongaarse snorrenpolish kijk in de etalage van de lokale drogisterij.

Wow wat een heerlijk enthousiasme hier! Leuk!

@robert79: Krabber? Scheerkwast? Ik heb nog geen idee!

----

Tot nu toe scheer ik mij gewoon met de reguliere producten die overal te koop zijn. Heb soms wel net bijgehouden stoppelbaardje maar ook vaak glad. Lijkt erop dat het hier vooral gaat om zo goed mogelijk glad te scheren :)

Ga mij de komende tijd maar eens inlezen

Wow wat een heerlijk enthousiasme hier! Leuk!

@robert79: Krabber? Scheerkwast? Ik heb nog geen idee!

----

Tot nu toe scheer ik mij gewoon met de reguliere producten die overal te koop zijn. Heb soms wel net bijgehouden stoppelbaardje maar ook vaak glad. Lijkt erop dat het hier vooral gaat om zo goed mogelijk glad te scheren :)

Ga mij de komende tijd maar eens inlezen

Niet enkel het gladst, maar ook het fijnst.

Vandaar dat hier zoveel over scheermessen, scheerkwasten, scheerzepen, scheercrèmes, preshaves, aftershaves en zelfs methodiek gepraat wordt :-) Kijk maar eens in het Shave Of The Day (SOTD) Topic