Daniel Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Allen, Aan jullie de volgende vraag/dilemma: Waarschijnlijk ga ik binnenkort nieuwe aftershave bestellen. Nu is mijn keuze gevallen op Pinaud Clubman aftershaves. Nu is mijn dilemma dat ik er maar 2 wil bestellen. En er zijn er zoveel van. Van diegene die de Pinauds kennen zou ik graag horen welke 2 jullie zouden bestellen en waarom als jullie dat niet erg vinden. Alvast bedankt!
highlander78 Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Ik ben in het bezit van de clubman special reserve. Heftig bij het opdoen, maar daarna erg lekker. Geur is niet voor iedereen. Vandaag de Osage Rub besteld, heel benieuwd!
cintoonnik Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Ik heb de citrus musk van pinaud. Een hele frisse citrus geur. Blijft niet lang hangen, verzorgd goed. lekker fris en totaal wat anders....
moxie66 Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Ik ben in het bezit van de clubman special reserve. Heftig bij het opdoen, maar daarna erg lekker. Geur is niet voor iedereen. Vandaag de Osage Rub besteld, heel benieuwd! tja de special reserve. nee, die geur is niet voor iedereen het zou toch fijn zijn als je ze ergens kon ruiken. helaas weet ik niets in jouw omgeving.
Daniel Posted January 11, 2015 Author Posted January 11, 2015 Ik ben in het bezit van de clubman special reserve. Heftig bij het opdoen, maar daarna erg lekker. Geur is niet voor iedereen. Vandaag de Osage Rub besteld, heel benieuwd! Deze zal ik toevoegen aan het lijstje potentiële kanshebbers. Naar waar ruikt deze naar omdat ie zo sterk is?
Daniel Posted January 11, 2015 Author Posted January 11, 2015 Ik heb de citrus musk van pinaud. Een hele frisse citrus geur. Blijft niet lang hangen, verzorgd goed. lekker fris en totaal wat anders.... Ik heb van Balea Men de wake up. Ook een citrus aftershave. Maar ik ben door meerdere mensen verteld dat deze naar oud frietvet ruikt als deze eenmaal ingedroogd is
Snuff Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Mijn voorkeur is After Shave Bay Rum After Shave Lotion Clubman Clubman Special Reserve
Barbiere di Figaro Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Voor reviews en beschrijvingen van de geuren van Pinaud Clubman producten is dit misschien een handige link: http://www.basenotes.net/company/100709
highlander78 Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Geuren omschrijven vind ik lastig. Onderstaande link is inderdaad prima plek voor meer info. Ben benieuwd welke je kiest! Voor reviews en beschrijvingen van de geuren van Pinaud Clubman producten is dit misschien een handige link:http://www.basenotes.net/company/100709
Daniel Posted January 12, 2015 Author Posted January 12, 2015 Mijn lijst tot nu toe: Zeker Pinaud clubman classic/Original En als eventueel 2e: Special Reserve Virgin Island Bay Rum Lime sec Citrus Musk Line en Citrus lijken mij ook wel apart, maar ik hoop dat niet hetzelfde gebeurt als bij de Balea
Daniel Posted January 12, 2015 Author Posted January 12, 2015 Ik zag nou ook de Osage rub, iemand hier ervaring mee??
marco Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 Dat is heeeeeerlijk spul! Ijzig koud, er is denk ik geen aftershave die beter verkoelt. Ruikt als je het op doet even naar groentjes (ja, die snoepjes...), maar al snel vervliegt de geur. Aanrader!
Daniel Posted January 12, 2015 Author Posted January 12, 2015 Klinkt erg fijn. ruiken anderen de aftershave ook wat langer of is de geur echt snel weg?
marco Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 Geur is echt snel weg. Maar misschien denken anderen daar anders over. Johan bijvoorbeeld, heeft een sterke neus en ruikt zelfs zijn scheerzeep nog lang na het scheren, ik niet. Dus ook neuzen verschillen....
highlander78 Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 De special reserve blijft lekker lang hangen...
Daniel Posted January 12, 2015 Author Posted January 12, 2015 Ik heb wel al de suavecito bay rum. Is een wat zware lucht maar als ie eenmaal opdroogt ruikt ie erg lekker. Is die van club man vergelijkbaar?
marco Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 Special Reserve blijft inderdaad wel langer hangen en ruikt nog prettig ook!
Daniel Posted January 12, 2015 Author Posted January 12, 2015 Ik denk dat ik er dan uit ben: De clubman classic / Original en de special reserve
marco Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 Hele goede keuzes!! Maar ik zou er toch een Osage Rub bij nemen als je toch bestelt.... Nu met extra korting. Als je er in de zomer naar verlangt dan zul je zien dat het net is uitverkocht....
Marcel Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 Osage Rub is uiteraard een verplicht nummer voor de zomer of elk moment dat je je geizcht wilt laten tintelen van de kou. Ik ben zelf ook erg te spreken over Citrus Musk. Deze blijft wat langer hangen dan Osage Rub, maar is lang zo sterk niet als veel andere tpyische Pinaud geuren. De Lime lijkt in eerste instantie best op Citrus musk maar is denk ik wat zoeter. De meeste andere geuren van Pinaud zijn mijn ding niet, want te zwaar of te lang aanwezig.
Carloz Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Helemaal eens met citrus musk, lekker geurtje. Ook 1 van de favorieten van mijn vrouw.
Harkos Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Die Citrus Musk heb ik ook en vind ik heerlijk voor een fris mediterrane beurtje.
SakasakaHeyhey Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Kan iemand op een rijtje zetten welke geuren lang blijven hangen en welke niet? Ik ben een beetje de weg kwijt. Dat kan helemaal aan mij liggen hoor:o
highlander78 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Daniel. Ik zag op het forum dat de Pinauds binnen zijn. Wat vind je van de geuren??
Daniel Posted January 19, 2015 Author Posted January 19, 2015 Ik vind de geuren na enig twijfelen toch best lekker. Het zijn wel geuren waar je zeker aan moet wennen. Mijn vrouw vind zelf de Special Reserve het lekkerste ruiken De special reserve heb ik nog niet na het scheren op gedaan. Alleen een beetje op de hand voor de geur. Deze is denk ik woensdag aan de beurt. Maar over het algemeen zeer geschikte geuren die (bij mij) zeker eerst even op de huid moet indrogen voordat de uiteindelijke geur bereikt is. Mannelijke geuren maar zeer geschikt.
Recommended Posts