Jump to content

Recommended Posts

Posted

$_57.JPG

Beetje kleinige tube met 40 gram groenblauwe creme. Alle tekst in het Russisch, ingredientenlijst ook in Engels. De THT-datum van mijn tube ligt 11 maanden in het verleden denk ik, maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen.

De leverancier omschrijft de geur als

Perfume fantasy destinations with a pronounced flavor of apple.

en beveelt de créme aan voor de gevoelige huid.

Een dikke amandel in een kommetje geknepen en vervolgens lekker gaan kloppen met de Plisson L'Occitane. Ging prima, zoals altijd schuimt de kwast uitstekend en deze créme wil ook wel. Een beetje kijken naar de waterhoeveelheid, als ik die goed heb krijg ik meer en beter schuim hoewel dit al helemaal niet tegenviel.

De geur is interessant te noemen: Rozensiroop over een stevige asfaltbodem. Normaal ben ik niet van al te uitgesproken of nadrukkelijke geuren maar deze bevalt me eigenlijk wel. Het teer geeft genoeg tegenkracht aan het net te zoete van de appel en dat maakt het net interessant. De geur blijft ook niet te pregnant op de huid aanwezig. Hoe lang weet ik nog niet, mijn scheerbeurt is een half uur geleden.

Het schuim is prima, zeer fijne belletjes van afdoende stevigheid, en voelt iets koel aan op de huid, zeker niet vet of olieachtig. Het mes (in dit geval Tennis 6/8 Spitzkopf) gleed uitstekend, sneed de haren prima af en de huid voelde redelijk verzorgd aan na afloop. Zeker niet minder dan na een scheerbeurt met bijvoorbeeld Tabac-zeep, maar ook niet beter. De Tabac echter ruikt wel beter :-)

Al met al moet ik zeggen: ik heb slechter gehad.

Posted

Aardige review, al zal ik na de vergelijking met Tabac niet meteen zelf gaan importeren. Wat betreft de datum zou het kunnen dat in Rusland, net als in Turkije, de productiedatum vermeld staat ipv de THT-datum?