cintoonnik Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Ik ben hier niet om reclame te maken maar ik ben gewoon erg te spreken over een aftershave gel. Ik heb inmiddels aardig wat aftershave's en balsems in mijn verzameling en over elke ben ik te spreken. De vergulde hand vind ik wat te vet maar op zich een goede creme. Nivea blijft ook erg goed presteren alleen ben ik een beetje uitgekeken/geroken op de geur. Ik vind de geuren van mijn zepen heerlijk en vind het jammer dat ik na het scheren de geur alleen nog wat ruik in de badkamer of op mn handen. Maar ik ben er achter gekomen dat als ik na het scheren de aftershave cooling gel van The Shave Doctor gebruik ik de geur van mijn zeep blijf ruiken op mijn huid. Hij lijkt zelfs te versterken. De gel is kleurloos en heeft een lichte citronella geur. Heeft wel wat weg van Arko maar de geur is binnen 5 minuten weg en wat overblijft is een zachte huid en de geur van je scheerzeep. Ik heb afgelopen dagen van petal pusher de Amber en Sandelwood gebruikt en zojuist de Cavendish van HTGAM. Heerlijke geurende zepen die na het scheren lijken te vervliegen. Maar op een of andere manier blijft na de cooling gel van The Shave Doctor de geur in je huid zitten. Kortom....aanrader en gewoon bij het kruidvat te koop voor 7,49. https://www.kruidvat.nl/the-shave-doctor-for-men-aftershave-cooling-gel/p/3156728 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mooly Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Hmm misschien toch maar weer eens proberen. Heb hem al een tijdje in de kast staan maar momenteel is de Floid meer aan de beurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Ik heb hem ook liggen. Best wel goed spul voor zijn prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
cintoonnik Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 Ja, en dan niet zozeer de aftershave balsem eigenschappen. Meer dat de geur van je scheerzeep blijft. Bij redelijk neutrale zepen geen zin. Maar na een htgam of een mooie sandalwood perfect. Na 4 uur ruik ik hem nog! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavgink Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Yup heb hem ook! beter dan verwacht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Waar kun je deze halen, mijn interesse is gewekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Waar kun je deze halen, mijn interesse is gewekt Bij kruidvat Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Waar kun je deze halen, mijn interesse is gewekt Bij kruidvat Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Graag gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ngin Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Vandaag heb ik m gehaald dus morgen proberen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Is dit iets nieuws? Ik heb het nog nooit gezien, maar schijnbaar hebben ze een hele lijn van producten. Dat developped for shaving brush and hand vind ik dan wel weer vreemd voor de scheercreme. Of je hebt een brush nodig om het op te schuimen, of niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
CeesT Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Hmmm, die moet ik ook eens proberen al zweer ik, zeker in de winter, bij DVH ASB. Voor dat bedrag kun je jezelf trouwens geen buil vallen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Is dit iets nieuws? Ik heb het nog nooit gezien, maar schijnbaar hebben ze een hele lijn van producten. Dat developped for shaving brush and hand vind ik dan wel weer vreemd voor de scheercreme. Of je hebt een brush nodig om het op te schuimen, of niet Ik heb de scheercreme al proberen opschuimen met de kwast, maar het resultaat was allesbehalve goed te noemen. Als preshave doet hij volgens mij wel prima zijn werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Gisteren een tubetje ASG gekocht. Vanmorgen geprobeerd. Lijkt goed spul te zijn. Mijn grootste kritiek is, dat het bij het opbrengen erg naar het schoonmaakmiddel, dat we in de badkamer gebruiken, ruikt. Die geur van Citronella is echter snel verdwenen. Daarna heb ik een lekker glad, droog en soepel gevoel in mijn gezicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Gisteren een tubetje ASG gekocht. Vanmorgen geprobeerd. Lijkt goed spul te zijn. Mijn grootste kritiek is, dat het bij het opbrengen erg naar het schoonmaakmiddel, dat we in de badkamer gebruiken, ruikt. Die geur van Citronella is echter snel verdwenen. Daarna heb ik een lekker glad, droog en soepel gevoel in mijn gezicht. Ben ook niet echt over de geur te spreken -niet vies, maar ook niet... overtuigend lekker, sprekend, overheersend, blijvend. GELUKKIG ging het mij daar om: een (relatief) geurneutrale aftershave balsem/crème/gel. Qua verzorgende kwaliteiten geen klagen. Absoluut niet. Dit was enkel de eerste keer, maar het resultaat was erg positief. Lekker zacht, soepel: deze ga ik zeer zeker vaker gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Verdorie.. Ik werd net nieuwsgierig. Morgen toch maar even bij de Kruidvat kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 (edited) Gisteren een tubetje ASG gekocht. ... Ben ook niet echt over de geur te spreken -niet vies, maar ook niet... overtuigend lekker, sprekend, overheersend, blijvend. GELUKKIG ging het mij daar om: een (relatief) geurneutrale aftershave balsem/crème/gel. Qua verzorgende kwaliteiten geen klagen. Absoluut niet. Dit was enkel de eerste keer, maar het resultaat was erg positief. Lekker zacht, soepel: deze ga ik zeer zeker vaker gebruiken. Mij ook niet- ik was op zoek naar een wat geur-neutrale ASB/ASG met goede verzorgende kwaliteiten. Je kunt deze niet echt geur neutraal noemen, maar de geur is alles behalve dominant en is zo snel weg. Wegens de verzorgende kwaliteiten, gebruik iknhem nu naast de DVH ASB, de ToOBS ASB, en de Mondial 908 ASG (die laatste is overigens niet geur neutraal) Edited February 15, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 (edited) oeps -dubbele post, in plaats van een wijziging, mea culpa! Edited February 15, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Misschien is het dan wel de geur waardoor die uit het assortiment is gehaald. Misschien dat ze in de winkel morgen nog een tubetje hebben liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Ik zou deze laten liggen en de ASB van de HEMA halen, velen malen beter... Maar ook hier UEKAZ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Ik zou deze laten liggen en de ASB van de HEMA halen, velen malen beter... Die ga ik ook proberen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Ik zou deze laten liggen en de ASB van de HEMA halen, velen malen beter...Maar ook hier UEKAZ! Die gaan we ook een keer proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Precies wat Roland zegt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beun Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 En nog ruim de helft goedkoper Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Ik heb hem van Beun mogen ontvangen samen met mijn nieuwe oude Omega's. Nog maar één keertje gebruikt maar ik denk niet dat het iets voor mij is; de substantie lijkt de huid af te sluiten en geeft ook niet het schone en frisse gevoel van een gewone aftershave, noch de verzorging van een reguliere ASB. Ik heb hem gebruikt icm met een aluinblok maar achteraf was alleen de aluin prettiger geweest denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts