laatbloeier Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 In mijn welkom artikel haalde ik de Hangchao die ik bij Barbershop Classics The Dutch Shaving Shop kocht aan. Ik twijfelde of ik nog verder moest scheren met deze krabber mede omdat ik de bouwkwaliteit belabberd vind. Ben er wel mee verder gegaan en ik moet zeggen dat het meevalt. Aanvankelijk veel wondjes, maar nu helemaal niet meer. Ook ben ik van de DVH zeep naar Gillette schuim overgestapt en dat bevalt mij beter. De mesjes die ik gebruik zijn van Rapira Super Stainless en Hema, in de toekomst wil ik ook nog anderen proberen.
vandefrische Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Ik weet niet zo goed, hoe ik op deze post reageren moet; de "Hangchao" lijkt me ruk(duidelijker:kloten)! Van DVH-zeep naar Gilletteschuim en dan tevreden zijn, lijkt me ook dubieus. Gelukkig mag iedereen een andere smaak/voorkeur hebben. Geluk!
marzman Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Hangchao klinkt Vietnamees (Hàng Cháo). Ik ken de krabber verder niet en kan hem ook niet vinden. Verder moet je gewoon doen wat je zelf fijn vind inderdaad Als je een Palmoliv stick tegenkomt kun je die nog proberen, of de Palmoliv creme (misschien zijn cremes meer wat voor je)
Kogel Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Dvh is een droge zeep. Als je goedkoop wilt pak dan een tube palmolive. Is prima zeep en lekker vet. Ik denk een beetje als vandefrische. Een kwalitatied supergoede mooi afgewerkte krabber is niet zo duur.
laatbloeier Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 Hangchao klinkt Vietnamees (Hàng Cháo). Ik ken de krabber verder niet en kan hem ook niet vinden. de Hangchao krabber staat hier. Op het blauwe stuk na lijkt mijn krabber ook niet op die. Volgens de verpakking : Made in China / Hang Chao Eectrical Hardware Factory, niets te vinden op internet Het is er een die je ondanks een koopadvies beter links kan laten liggen denk ik.
Recommended Posts