Jump to content

2de poging


Recommended Posts

Posted

Vandaag 2de shave uitgevoerd, ging al een heel stuk beter, heerlijk glad, en minimaal bloedverlies :lol:

Posted

Het is natuurlijk, dat je na tig jaar cassette-scheren al weet wat de haarrichting is van het te scheren gebied ;)

Posted
Het is natuurlijk, dat je na tig jaar cassette-scheren al weet wat de haarrichting is van het te scheren gebied ;)

 

hehehe -idd.

Ben blij dat het goed gaat & bevalt. Over het algemeen is elke volgende scheerbeurt beter dan de vorige :-D

Posted

Haha! Ik kreeg een week of twee geleden nog een envelop van Ramon met samples. Meteen vroeg ze: wat heb je nou weer besteld of gekregen??!!!

Als ze een envelop ziet met mijn naam er op weet ze al hoe laat het is :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.