Guest Gusto Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Vandaag 2de shave uitgevoerd, ging al een heel stuk beter, heerlijk glad, en minimaal bloedverlies
Snuff Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Dat geeft moed, voor je het weet ben je een volleerd scheerder!
Guest Gusto Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Het is natuurlijk, dat je na tig jaar cassette-scheren al weet wat de haarrichting is van het te scheren gebied
QuantumCat Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Het is natuurlijk, dat je na tig jaar cassette-scheren al weet wat de haarrichting is van het te scheren gebied hehehe -idd. Ben blij dat het goed gaat & bevalt. Over het algemeen is elke volgende scheerbeurt beter dan de vorige
cutthroat Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Inderdaad! Het wordt alleen maar beter! En leuker, en duurder, en...
SakasakaHeyhey Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 ... Dan moet je aan je vrouw uitleggen waarom je zoveel scheer spullen nodig hebt:)
Mooly Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 en dan begint ze af te vragen waarom er zoveel pakketjes voor je binnen komen.......
marco Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Haha! Ik kreeg een week of twee geleden nog een envelop van Ramon met samples. Meteen vroeg ze: wat heb je nou weer besteld of gekregen??!!! Als ze een envelop ziet met mijn naam er op weet ze al hoe laat het is
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now