cutthroat Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Zie ik net dat Longshave vandaag jarig is! En hij maar denken dat dat stilletjes en onopgemerkt voorbij gaat. Nou mooi niet dus! Van harte gefeliciteerd Erik (of was het Eric, haal het altijd door elkaar )!!
Snuff Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Gefeliciteerd, hadden we het vroeger geweten hadden we met zijn allen een scheerpakketje samengesteld, helaas .....
Carloz Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Proficiat! Onze lopende encyclopedie heeft er weer een jaar kennis bij!
cobus75 Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Zie ik net dat Longshave vandaag jarig is! En hij maar denken dat dat stilletjes en onopgemerkt voorbij gaat. Nou mooi niet dus! Van harte gefeliciteerd Erik (of was het Eric, haal het altijd door elkaar )!! Lang zal die leven. Veel zal die moge shaven. Gefeliciteerd eric met je verjaardag. groetjes. Co.
Robert79 Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Omdat ik nog geen tijd had !p Nog van harte gefeliciteerd !
Shaving Silly Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Oh oh te laat [ maar dat is onmacht ] dus nog hartstikke gefeliciteerd. Kus Silly
LongShave Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Ja,ja, opa is weer een jaartje ouder geworden. Dank aan allen voor de aardige felicitaties!!
Recommended Posts